Hallo,
wij gaan in oktober naar Kenia Mombasa.:dope: Nu wil ik weten of het normaal is om ook af te dingen op de safari die je kunt boeken bij de ‘‘beach boys.’’ Ik ben via via in contact gekomen via de mail met zo’n man, maar wil dus weten of de prijs die hij me geeft normaal is of dat daar nog op moet worden afgedingd. Wij willen de 3 daagse vlieg safari naar de Maasai Mara boeken. We komen dan op € 550. Heeft iemand tips?
Alvast bedankt,
Het bedrag wat jij noemt is dat de prijs die je moet betalen per persoon?
Je kan het altijd proberen. En wat je ook zou kunnen doen is andere safari-aanbieders een mail sturen en de prijzen vergelijken.
Veel plezier in Kenia, het is een supertof fantastisch land.
Monique
Eerlijk gezegd zou ik niet bij beach-boys boeken!!!
Er zitten er een hoop tussen die maar wat doen, en waarbij je dus eigenlijk genaaid wordt waar je bij staat…Als ik jou was zou ik het wel via een organisatie boeken. Wat je moet betalen voor een vliegreis weet ik niet… Wij hebben in ieder geval voor een busreis vanaf Nairobi 4 dagen masai mara/lake nakuru rond de 250 euro betaald.
Succes er mee!!!
Oh ja en afdingen kan eigenlijk altijd wel
Beachboys zijn zeker te vertrouwen, de negatieve verhalen worden meestal door de reisorganisaties in de wereld geholpen.
Beachboys werken gewoon voor een reisorganisatie en krijgen ongeveer 10 euro provisie per geboekte safari.
Zelf heb ik goede ervaringen en ik geef meestal mijn bezoekers van mijn reissite het advies bij Martin te boeken als je in Mombasa bent.
100% te vertrouwen. Iedereen was zeer tevreden. Op mijn site “Jamboo Kenia en Tanzania” staan alle gegevens en je kunt ter plaatse zijn nummer bellen en hij staat direct bij je op de stoep. Bevalt het niet kun je nog altijd een ander nemen. Dus het risico dat je vanuit Thuis iets boekt en dan op de koffie komt is dan uitgesloten.
kijk ff op de site van Martin. http://www.tonstegers.nl/martin/welkom_in_kenia.htm
Dit is geen reclame maar goed bedoeld omdat ik ook de eertse keer niet van de hoed en de rand wist. Jamoo Ton