Mocht je willen kopen in Alanya, of een wijk daarvan, zolas Mahmuhlar of Oba, weet ik een goede makelaar voor je. Mijn ouders hebben ook een aantal appartementen via hem gekocht. Hij heeft een Real-Estate bedrijf, dus betrouwbaar. Mijn ouders doen al vier jaar zonder problemen zaken met hem.
Mocht je meer informatie willen hebben, hoor ik het wel!
Laat je niet meeslepen door iedereen, er worden hoge commissies genomen die tot 20% van de aankoopwaarde oplopen. Ga eens naar een beurs in Utrecht en koop alleen via de bouwondernemer zelf zonder tussenkomst van een makelaar of premiejager. Koop in kant en klare projecten.
Als je goed advies wil bij het aankopen van een woning in Turkije lees dan eens goed dit forum door. We hebben hier op wereldwijzer al veel vragen beantwoord in de loop der jaren dat Wereldwijzer bestaat.
Ik heb veel vragen beantwoord onder de naam Franka.
De verkoop van woningen in Turkije is dit jaar gedaald door de economische crisis,daardoor zijn er hier nu wel koopjes te doen want er staat hier echt veel te koop.Dus goed prijzen vergelijken eer je iets aankoopt.
Daarom vooraleer tot een aankoop over te gaan kom eens terplaatse in Turkije de markt verkennen,via website’s die soms verouderd zijn kan je een verkeerd beeld krijgen van wat er hier te koop aangeboden word.
Niet iedere makelaar hanteert dezelfde prijzen voor een zelfde aankoop,vandaar verwarring op sommige website’s.
De meeste prijzen die erop vermeld staan is meestal een bedrag vanaf…
De echte prijs krijg je meestal pas hier te horen.
Of je nu in de zomer een huis koopt of in de winter dat maakt op dit ogenblik niet veel uit.Er is een over aanbod en bieden kan je tegenwoordig meestal op elk project die in aanbouw is.
Maar de laatste maanden groeit de economie terug in Turkije en zal er terug meer gekocht worden het komende jaar.Turken zelf kopen wel nog veel woningen.Turkije is een prachtig land om te wonen.
Als je meer informatie wil over het aankopen van een woning hier in Turkije kan je me altijd mailen.
[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@gmail.com”]francoisevanhaesebrouck@gmail.com of [EMAIL=“franka60@hotmail.com”]franka60@hotmail.com
Ik ben hier op wereldwijzer al veel jaren de huismakelaar .
Uw forum moderator voor wonen en werken ,
Franka
Fam Slegt
Als u goed kijkt naar wat er bij Sobee staat, ziet u dat dit lid niet meer lid is, en zij hier niet meer komt… Tevens betreft het een zeer oude post(uit 2007), welke niet echt meer actueel is. Beter kunt u idd Franka mailen, zij zal u alle hulp bieden die u nodig heeft.
Vr Gr
Beppie1
Hallo Bepie 1.
Bedankt voor die toelichting,ondertusen heb ik reeds contact met die lezer.
Ik zal dat oude bericht verwijderen om verwarring te voorkomen.
groetjes uit Kusadasi,
Franka
Hallo.
Zag je berichtje op de Vakantiewijzer.
Mijn man en ik zoeken een betaalbaar appartemtentje in de buurt van Kusadasi - Bodrum of Akbuk.
Wij zoeken een klein appartementje met 1 slp.kamer tot 35.000 euro.
Ja inderdaad liefst met zeezicht.
Kun jij iets voor ons betekenen?
Vr.gr. Ben en Ineke.
Hallo İnneke en Ben,
İk heb je fotos gestuurd van een leuk appartementje van 32.000 euro ,gelegen op long- beach in Kusadasi,
Groetjes uit kusadasi,
Franka
Ergens bij een ander item hier over het kopen van een appartement zag ik 2 e-mailadressen van je. Ik heb een mail gestuurd aan je hotmailadres. Later zag ik weer ergens dat je problemen met je hotmailadres hebt gehad. Als je mijn mail niet hebt ontvangen hoor ik het hier dan even van je? Bij voorbaat vriendelijk dank, Liska.
wij hebben vorige maand een appartement gekocht in cikcilli een buitenwijk van alanya met uitzicht op zee en door omstandigheden willen we het weer verkopen en geloof me als je iets in turkije wil kopen koop dan van een nederlander zal jullie heel veel ellende besparen ons appartement hebben we zeer voordelig kunnen kopen en het mag ook voor diezelfde prijs weer weg gemeubileerd 68.000 euro en het is een nieuw appartement 4 hoog