Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik hoorde van vrienden van mij die ook redelijk vaak op reis gaan van het bestaan van deze website.
Graag zou ik ruim twee maanden in de VS willen wonen. Ik kan mijn werk thuis doen, dus het enige wat ik nodig heb is een goede internetverbinding.
Dit heb ik in het voorjaar van 2015 ook gedaan, toen heb ik drie maanden in Málaga (Spanje) gewoond. Dat beviel mij erg goed.
Ik houd namelijk erg van fietsen in de bergen in de zon (op een racefiets). Ik ben eigenlijk in het verkeerde land geboren ![]()
Ik werk in de sport en nu mag ik voor mijn werk volgende jaar naar Rio voor de Olympische Spelen. Graag ga ik daarna gelijk door naar de VS om daar zo’n twee maanden te verblijven. Ik ben namelijk ook een enorme NFL fan.
Ik zit te twijfelen over California (in de buurt van San Diego - Los Angeles) en Colorado (Boulder). Volgens mij heb je daar lekker weer tot en met oktober en kun je daar goed fietsen in de bergen.
Wie heeft er advies om een toch redelijk betaalbare woning te komen voor de periode halverwege augustus tot en met oktober 2016. Het hoeft niet groot te zijn, veel eisen heb ik eigenlijk niet aan de woning zelf.
Graag in de buurt van een stadscentrum, zodat veel dagelijkse zaken lopend te doen zijn (boodschappen, bar, restaurant etc.).
Of weet iemand ook een fantastisch gebied waar je ook mooi kunt fietsen in de bergen en waar het lekker weer is tot en met oktober (een beetje levendig heeft wel een pré).
En zijn er nog andere dingen die ik moet weten om te gaan wonen in de VS?
Alvast bedankt!
Mick