2 maanden Amerika; Zoek nog verblijfplaats

Hallo allemaal!

Ik ben 19, & net nieuw hier op deze site.
Ik wil graag voor 2 maanden naar Amerika, even lekker genieten van de omgeving daar.
Het liefst wil ik ergens terecht kunnen, en bijv. een handje helpen bij mensen thuis, of op een ranch ofzo. En dan tegen kost en inwoning.
Nu hebben ik even op internet gekeken, maar kan niet echt iets geschikts vinden. Is dit wel te realiseren?
Weten jullie misschien een adresje of een site?
Of hebben jullie zelf informatie?
Heel erg bedankt alvast!

X

Welkom op het Forum! Waar wil je naar toe in Amerika? En wanneer wil je precies gaan? Ik denk wel dat je iets zou moeten kunnen vinden hoor! Als het je meer gaat om in Amerika te zijn voor niet al te veel geld dan om in Amerika iets aan werk te doen (wat weer lastig is ook met visum) dan kan je ook denken aan couchsurfen. Misschien kan je nog even iets meer vertellen over je plannen en ideeën?

Hoi!
Bedankt voor je reactie :slight_smile:

Nou opzich maakt het me niet zoveel uit waar in Amerika.
Ik denk dat er heel veel mooie plekken zijn. Dus dat is niet zo’n punt.
Maar ik wil al wel in maart en april gaan, dus het liefst op een plek waar het niet zo koud is, haha.
Ik weet dat het wel op heel korte termijn is. En hoop dat het te realiseren valt.
Anders heb ik er voorlopig helaas geen tijd voor.

Mijn buren hebben ook familie wonen in Amerika, en heb het van de week er even kort met de buurvrouw over gehad, of daar niet iets mee te regelen is.
En ze zou even kijken voor me. Maar daar heb ik tot nu toe nog niks van gehoord.

Stel, een Amerikaan vraagt: Ik wil naar Europa voor 2 maanden. Weet je een adres? Rare vraag maar dezelfde vraag stel jij nu ook.
Waar in Amerika? In april/maart met mooi weer kan je het beste in Florida en in het SE zitten of in California/Arizona in het SW. Texas kan ook maar ligt wat minder voor de hand denk ik.
Yeehaw

Haha ja das waar. Maar soms heb je een rare ingeving :stuck_out_tongue:

Okee, handig om te weten. Dankje :slight_smile:

Voor ranches kun je kijken op WWOOF! Geen idee of je daar iets vlak van tevoren kan regelen, maar de moeite waard om rond te kijken.

Couch surfen is ook ideaal, al kun je niet 2 maanden bij dezelfde persoon blijven (anders heb je wel heel veel geluk). Hostels laten je soms ook wat klussen doen om je overnachting te betalen (kom daar niet bij aankomst mee aan, maar na een paar dagen als ze je beginnen te kennen).