Ik was eerst van plan om nu in December te gaan, en een klein rondje te maken (oostkust van Sydney naar Cairns en dan Darwin en door het midden weer terug naar Sydney) … ik heb nu 3000 euro, moet alles nog kopen… als ik nog even door werk dan zou ik zo’n 2000 euro mee hebben… waardoor ik van de 6 maanden er 3-4 zou moeten werken.
Ik wou 6 maanden gaan zodat ik het volgende schooljaar weer mee kan draaien, ik heb net me atheneum en wil verder studeren.
Ik kan dat doen, of nu nog zo’n 9 maanden doorwerken in nederland, en daarna 12 maanden weg, west australie en nieuw zeeland er ook bij pakken, waardoor ik zo’n budget heb opgebouwd dat ik niet per se hoef te werken en dus alleen de leuke australie-only baantjes kan doen… ik bedoel, afwassen, schoonmaken en achter de bar enzo, dat kan ik in NL ook wel
dan heb ik dus wel 2 jaar pauze tussen voortgezet onderwijs en universiteit.
Wat zouden jullie doen?
en nog een vraagje wat hier los van staat, zijn er ook rond-de-wereldticket die langer dan een jaar geldig zijn? daarnet schoot me ff een nog vetter idee tebinnen, werken tot april, dan een jaar australie, dan door naar de VS, 3 maandjes, en dan weer NL :zon02: maar ik vind alleen maar tickets die een jaar geldig zijn.