Toppers ik heb advies nodig… Ik zit nu in hua hin en dit is niet mijn ding. Ik wil graagiets rustigers aan een strand. Minder sekstoerisime graag haha. Enig idee wat vanaf hier goed bereikbaar is en wat niet volgeboekt is ivm feestgedruis wat er komen gaat?
Songkran staat toch voor de deur of vergis ik me, dan is het overal feestgedruis! Cha’aam?
Nog rustiger… Ik vond HH al zo rustig?! Misschien moet je iets verder van het centrum af gaan zitten, bij de grote nachtmarkt naast het HuaHin Grand hotel, in de richting van de Tesco. En anders is inderdaad Cha’am een goed alternatief.
Haha ik bedoel rustiger qua sekstoerisme. Wordt gek van die thaise dametjes te schreeuwen en je ook gewoon overal baar binnen willen hebben. ik zoek een makkelijk te bereiken backpackeiland waar ik heen kan zonder dat alles vol zit. Ko samui zat ik aan te denken…
Via Wereldwijzer app
Nou volgens mij is koh samui stukken drukker en daarmee dus ook meer sex toerisme. Ik denk dat jij meer iets zoekt als koh tao of koh phangan, dat zijn nog een beetje de echte backpackeilanden. Google eens op lompraya voor vervoer.
Bedankt voor de tip ! Ik ga eens kijken. Ik zie dat je van hua hin trein kan pakken
Via Wereldwijzer app
Wij vonden Prachuap Khiri Khan erg leuk. Ligt wat zuidelijker en je kunt er med de trein komen. 3. klas overdag is een aanrader!
Ben een paar weken terug in Khanom geweest, provincie Nakhon Si Thammarat. Als je echt rust wilt (en geen enkele bardame) dan zit je daar prima. Kilometerslange stranden en ook erg weinig buitenlanders. Je reist er makkelijk naar toe vanuit Surat Thani of Nakhon Si Thammarat.
Chaam, als dta te druk voor je is verder naar Khanom. Zie net dat Prachuap al genoemd is, inderdaad ook vele mooie en rustige stranen en minder ver dan Khanom voor je.