Advies gevraagd Road Trip Westcoast USA

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met adviesen over de route die ik in gedachten heb. Eind augustus gaan wij voor ca 18 a 19 dagen naar de westkust van amerika om daar een road trip te maken.
De bedoeling is om te vliegen naar Las Vegas.
Ik heb wat moeite met de route tussen LV en SF. En de route van LA naar Grand Canyon.
De route hier onder is wat ik ongeveer in gedachten heb. Niks staat nog vast dus alle adviesen zijn welkom!

  1. LV
  2. LV
  3. Mammoth lakes?
  4. Lake tahoe (is dit de moeite waard of kan ik beter een andere route van Mammoth lakes naar SF nemen?
  5. SF - alcatraz-
  6. SF
  7. Carmell (bezoek aan Monterey brengen maar overnachten in Carmell)
  8. San Lois ?? (of kan ik beter kiezen voor een overnachting in Santa Maria??)
  9. LA - Hollywood, beverly hills -
  10. LA
  11. LA - long beach -
  12. Palm Springs - kabelbaan -
  13. Laughlin
  14. Grand Canyon (welke kant kan ik het beste binnen komen en eventueel de skyline te bezoeken?)
  15. GC
  16. Page - lake powel en antylope canyon -
  17. LV

Ik heb nog 1 a 2 dagen over als ik deze route zou doen…

Wat vinden jullie van deze eerste opzet? Alles is welkom :slight_smile: Maar gaat voornamelijk om LA - Grand Canyon (daar kom ik echt niet uit) en van Mammoth lakes naar SF…

Ook vraag ik mij af of het handig is om in Flagstaff te overnachten om de grand canyon te bezoeken. Dit omdat het meeste in Grand Canyon Village al vol zit en qua prijs scheelt het ernorm veel.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groetjes,
Debby

En Yosemity? En Joshua Tree?
Heb je gekeken of je in Tusayan kunt slapen?

@videjo
Bedankt voor je reactie.
Tusayan heb ik inderdaad voor gekeken maar die prijzen zijn zo hoog. Wij dachten om in Flagstaff te overnachten.
Dan zouden we wel 1,5 uur moeten rijden om bij de Grand Canyon te komen maar opzich hebben we daar niet zo veel problemen mee. Ik ga nog wel even kijken of er nog een andere optie mogelijk is of als er iemand nog tips heeft dan zijn ze welkom :slight_smile:

Yosemite heb ik nu in plaats van Mammoth lakes gedaan en dan tussen LV en Yosemite nog een overnachting in Death Valley, alhoewel ik daar nog steeds een beetje over twijfel.
Laughlin heb ik gescrapt en ervoor gekozen om vanuit Palm Springs door te rijden naar Kingman, maar wel een tussenstop bij Joshua tree maken.

Death Valley hoef je ook niet over te twijfelen. Is echt de moeite waard.

Death valley gaan wij zeker door heen met een aantal stopt, maar we gaan er niet overnachten. We hebben besloten om toch door te rijden naar Mammoth lakes.
Inprincipe is de hele route nu uitgestippeld met wat hulp via pb.
Bedankt!