Hallo iedereen.
Het zal wel een domme vraag zijn.
Het gaat over de vakantie die mogelijk binnenkort geboekt gaat worden.
IK heb 2 hotels gevonden waar ik wil overnachten maar alle 2 hebben ze geen koud water.
Het zijn hotels in Zuid Amerika.
Ik weet dat de hotelkamers geen waterkokers hebben.
de vraag is: hoe kan ik douchen met warm water als het hotel het niet heeft.
Ik dacht zelf aan een waterkoker kopen daar in de buurt.
Ik kan niet tegen douchen met koud water.
Alle tips zijn welkom.
Gaat om El Salvador
1 like
Ha Elwin!
In El Salvador hebben veel budgethotels geen centrale boiler, maar maken ze gebruik van een elektrisch verwarmingselement op de douchekop zelf. Dit wordt vaak de “suicide shower” genoemd. De truc is om de kraan slechts een klein beetje open te draaien; hoe minder water er stroomt, hoe warmer het wordt. Als een hotel expliciet meldt dat er geen warm water is, bedoelen ze vaak dat deze kop ontbreekt.
Wat staat er in de reviews over de hotels? Hoe weet je dat ze geen warm water hebben?
Goedenavond beste Sanne,
Ik heb deze vraag gesteld aan het hotel. Ik heb het ook gelezen van de mensen die reviews achter hebben gelaten. Het gaat om dit hotel: Hotel Villa Florencia Centro Histórico
Ik heb een oplossing en dat is een waterkoker daar kopen en op die manier douchen. Of is dit dom?
Ik heb wel alvast een wereldstekker gekocht! Fijne avond Sanne!
Hoe wil je dat dan doen met een waterkoker? Emmertje warm water maken en dan over je heen gieten? 
Heb jij misschien een oplossing of idee?
Het is in El Salvador, dus het water zal sowieso niet echt koud zijn lijkt me. Wat zegt het hotel er zelf over?
Het hotel zegt we hebben geen warm water en ook geen waterkoker op de kamer.
Ik kan niet koud douchen en zoek een oplossing.
Ik denk een hotel zoeken die het wel heeft.
Bedankt verder!
Wil je niet douchen met koud of niet douchen met lauw water? Omdat het in El Salvador is zal het water niet echt koud zijn ook al komt het uit een leiding. Een ander hotel zoeken kan natuurlijk ook!
Waterkoker lijkt me erg onpraktisch, zou ik zeker niet doen.
Ik bedoel dat ik niet tegen koud douchen kan.
Maar als het water lauw is dan is dat geen probleem.
Bedankt voor je hulp.
Ik dacht dat het water zo koud was als bijvoorbeeld koelkast temperatuur
4-5 graden
Als je daar bent in de zomer dan is het water zeker niet koud. Is gewoon lauw water. ne 4-5 graden zal het zeker dan niet zijn.
wat je ook kan doen en dat deed ik wanneer ik naar familie in Suriname ging is bij een campingzaak een zone douce kopen, dit is een grote zwarte plastic zak met een vuldop aan de bovenkant (en een ophang lus) en aan de onderkant een slang met douchekop . werkt heel zimpel hang de zak in de avond al op ( op een plek waar de zon de zak wel raakt) ik legde de zak op het zinken dak zodat en dat werkt perfect wel opletten dat het water echt heet kan worden in de zon. ik gooide de zak leeg in een grote ton zodat ik het kon mengen met lauw water zodat het aangenaam aan voelt