Advies en hulp bij emigratie Curacao

Hoi allemaal,

Ik wil halverwege dit jaar jaar op Curacao gaan wonen en werken. In februari was ik ter oriëntatie op de emigratiebeurs en kreeg daar contact met een bedrijf wat me werkelijk geweldig geholpen heeft. Ze gaven me veel handige tips en boden hulp bij van alles en nog wat, gewoon vanuit Nederland. Ze regelen nu mijn werk- en verblijfsvergunning en helpen mij zoeken naar woonruimte. Voor studenten en stagiaires regelen ze ook van alles. Doe jullie voordeel ermee!

Ze heten ‘Na Kaminda’ en hun website staat op www.nakaminda.net

wat waren de kosten voor hun hulp?

Ze rekenen in Antilliaanse guldens; Naf. 1.500 voor de werk- en verblijfsvergunning, dat is iets van ± 550,= euro all-in. Een zoekopdracht op maat voor een woning is apart, advies lokaal verzekeren ook; ze werken in aparte modules, je kunt afnemen wat je zelft wilt. Mij meer dan waard want zelf doen is erg tijdrovend en bijna ondoenlijk. Bovendien kreeg ik erg veel advies en nuttige informatie ‘langs de zijlijn’ dat was me het meeste waard en gratis als klant.

Indien jullie nog opzoek zijn naar een betaalbare verblijfplaats neem dan een kijkje op www.gezelligestagiairehuiscuracao.com

Wij verhuren aan stagiaires en werkende vakantiegangers.