Hallo allemaal,
We willen met een kleine groep een actieve vakantie doen aankomende zomer. Vorig jaar met m’n vriendin met Labyrinth geweest. Ook “x-travel” en “Do-it” zijn bij ons bekend.
Maar weten jullie nog meer organisaties voor actieve jongeren reizen?
Ik weet niet wat voor soort actieve vakanties je zoekt…
Wij gaan zelf weer zeilen in Griekenland, de meeste organisaties die dat aanbieden hebben ook een meezeilboot. Zit je met z’n 8-en of 10-en op een zeilboot met bemanning. Is super gezellig en je bent lekker bezig, je ziet ook heel erg veel!!
Opties daarvoor zijn Sunrise Vakanties en Berend Botje zeilvakanties…
ik ben vorig jaar met Simbo reizen mee geweest, maar daar kan je maar terecht tot 19 jaar (geloof ik). Verder is er ook nog Cirkel reizen, deze hoort geloof ik bij Simbo, maar cirkel is voor alleenstaande en alleenstaande met kinderen. Voor de zekerheid zou ik als jou was de sites bekijken: www.simbo.nl
www.cirkel.nl
Wat voor reis hebben jullie vorig jaar gedaan bij labyrinth? Ik wil waarschijnlijk daar bij gaan boeken voor deze zomer (Bibona italie) maar zoek nog mensen die hiermee ervaring hebben (met labyrinth en/of deze vakantie).
Ben benieuwd
Holidaylover, voor jou ook nog een vraagje, ik zat ook te denken aan een zeilvakantie, maar twijfel omdat het me saai leek de hele tijd op zo’n schip. Maar jij zegt dat je de hele tijd bezig bent? Waar naartoe ben jij geweest?
Ik ben 3 jaar geleden met x-travel naar Sardinië geweest, was echt geweldig! We hebben daar zeilles en surfles gehad. Je wordt in groepen ingedeeld en dan ga je een tijdje op de boot mee en mag je onder begeleiding van een instructeur zeilen. Je zit dus echt niet de hele dag op een boot, je mag ook lekker gaan bakken.
Alles was heel goed geregeld! Ik zou zo weer een keer terug willen. Een aanrader is wel om 17 dagen te gaan, want dan leer je het meeste en dan word je het bruinste En het is ook een aanrader om begin jullie te gaan, want dan moet de topdrukte nog komen en weet je zeker dat je aan zeilen toe komt.