Onze vakantie in thailand zit er bijna op. We hebben hier nogal wat T-shirts die we achter willen laten, die niet meer meehoeven naar huis.
De T-shirts zijn nog in prima staat.
We willen ervoor zorgen dat mensen die het echt nodig hebben dit spul krijgen. Waar kunnen we dit dan het beste achterlaten? In het hotel lijkt me in deze niet zo’n goede optie.
ik denk dat het schoonmaak personeel in het hotel jullie kleding graag wil hebben en het ook best wel kan gebruiken anders zou ik zeggen loop eens een paar straten van de hoofdweg af en kijk daar waar de thai woont eens rustig rond dan vind je vast wel een goede plaats voor jullie t-shirts
Idd, de Thai die het huis- tuin en keukenwerk doet komt met 100-200 B per dag thuis, in BKK is het wel meer, maar de huur van een huis is daar weer veel duurder.
Ikzelf heb kleren gewoon in het hostel/guesthouse achtergelaten. De keren dat ik vrijwilligerswerk heb gedaan in Thailand liet ik het bij het project achter. Het liefst bij de organisatie, dan kan die het eerlijk verdelen.
:chin:als het echt goede t-shirts zijn bij het (lager) personeel van de hotels komt het zeker goed te recht zijn vaak mensen die met elk klein beetje extra dik en dik te vreden zijn (vaak personeel uit de buurlanden en die vaak veel werk verzetten voor heel weinig loon)
Ja, het zijn echt nog goede T-shirts. Ze zullen ze alleen nog even moeten wassen.
Spul met gaten e.d. laat ik niet achterr voor anderen. Dit zijn T-shirts die ooit uit andere landen zijn meegenomen als souvenir en dus perfect geschikt om tijdens een andere vakantie weer achter te laten.