Accomodatie White Sand Beach - Koh Chang

Wij gaan in december naar Koh Chang, White Sand Beach.

Wie heeft een goed adres om daar te verblijven?
We zoeken iets aan het strand, niet al te duur.
Omdat we daar oud en nieuw gaan vieren willen we beetje bijtijds de overnachtingen gaan regelen.

Alle tips zijn welkom! :slight_smile:

groetjes Nicole

ps: wie weet hoe je van bangkok het snelst op Koh Chang kan komen? Wij komen 31 december om 7 uur 's morgens aan en willen dan snel mogelijk door naar Koh Chang om daar nog wat te relaxen voordat het feest losbarst!

Er zijn genoeg accommodaties, ik ben 3 jaar geleden op Koh Chang geweest maar ik heb gehoord dat het nu helemaal is volgebouwd, was je op zoek naar een guesthouse of resort? Ik denk dat je het snelste op Koh Chang komt per minibus… Anders zal er denk ik wel een bus van het bus station in BKK vertrekken die de Sukhumvit “uitrijdt”, want de Sukhumvit Rd. was toch de weg die vanaf BKK helemaal naar de grens van Combodia gaat :confused: :)?

Ok, hier schiet ik dus niks mee op… :wink:
Er zullen idd genoeg accommodaties zijn, maar wil graag op korte termijn wat boeken, omdat ik niet denk dat we ter plekke nog wat kunnen vinden.
Wie heeft leuke slaapadressen? Resort, guesthouse maakt allemaal niet uit. En of de Sukhumvit Rd helemaal naar Cambodja gaat? Geen idee…
Daarom mijn oproep.
Wie o wie heeft bruikbare tips voor mij? :slight_smile:

je kunt vanaf het zuidelijk busstation met de bus naar koh chang.
nou ja je kunt naar de haven (laem ngop ) of naar trat en dan vanaf hier naar laem ngop. en vanaf hier naar koh chang.

adresjes heb ik niet voor je, wij verbleven zelf in een klein gh en die hebben geen emailadres.

kijk hier eens voor hostels:
http://hotels.lonelyplanet.com/
en hier :
www.hostelbookers.com

je kan ook met het vliegtuig naar trat en van daar met een mini busje naar koh chang ik denk dat dit het snelst gaat bangkok airways vliegt volgens mij als enige naar trat
op white sand beach ken ik geen accommodatie maar er zijn er inderdaad voldoende moet met google toch wel lukken lijkt mij

groet dirk

Een superior kamer in het cookies hotel is mij door een collega aanbevolen; kijk even op Koh Chang Tourist Information Center. Het ontbijt is echter minder, maar je kan daar overal voor een habbekrats terecht. Vanaf SUV kan je daar op vele manieren terechtkomen. Als je snel en comfortabel naar de ferry wilt neem je een (duurdere) airport taxi. Je kan daar ook een (meter) taxi nemen, ondanks dat er een meter inzit moet je voor deze afstand echter wel een prijs afspreken (de prijs moet je wel even zelf google-en), dan zijn er nog de diverse bussen en last but not least kan je vliegen met Bangkok Air.

Groet,
Joe

Hai!!
Er gaat een bus richting Trat vanaf Morchid busstation, deze komt ook langs het vliegveld, dus daar even vragen welke bus je moet hebben. (In ong 4 uren ben je bij de ferry, vandaaruit taxi)
Verder ben ik op Koh Chang op Lonely beach geweest, daar is guesthouse Kachapura, prachtige bungalows, ook is er Warapura, meer een hotel dacht ik, maar wel van dezelfde eigenaar.
Even googlen, want ze hebben wel een eigen site.
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt en misschien zie ik je daar wel :wink:

sorry ik lees nu dat je naar White sand beach gaat… oeps… nou ja als je je nog bedenkt kun je altijd nog naar Lonely beach gaan :wink:

haha, wie weet! In ieder geval bedankt voor je reactie

xxx

Een heel mooi Resort is Koh Chang Kacha Resort, direkt aan het strand en een prachtig zwembad. Boek bij www.greenwoodtravel.nl ook evt. voor vervoer vanaf Bangkok met de auto, vlucht gaat pas 's middags en dan ben je er met de auto eerder.
Alles is veel goedkoper bij Greenwood (Nederlandse eigenaar in Bangkok), wij hebben al heel veel vakantie’s hierbij geboekt. Succes

Hoi Nicole;Even terzijde gelaten,de snelste manier om in Koh chang te geraken is aan de luchthaven een prijs afspreken met een taximan(heb zelf voor 1500bath van het vliegveld naar Hua hinn gereden)quote;dirk correct vliegtuig naar trat en minibus,maar als je dat gaat optellen hoeveel het je gaat kosten,begrijp je Nicole?Een bus nemen van Ekamai station is ook een oplossing,maaaar!!!eerst een bus naar bangkok town,en dan nog een taxi nemen?? je bent wel heel lang onderweg,omdat de sukhumvit road wel stapsvoets rijden is met een taxi om naar de busstation te geraken.Nicole voor het white sand beach heb ik het volgende:Beach view bungalows;prijs vanaf 850/1200bath alle nutsvoorzienigen aanwezig.Je kunt ook is ff surfen op de volgende sites:www.kochangvr.com alsook www.clever-hotels.com of op sawadee.com Verder wens ik je nog een prettige reis Nicole!! groetjes:plastiek/georgessiam.

Nicole voor het white sand beach heb ik het volgende:Beach view bungalows;prijs vanaf 850/1200bath alle nutsvoorzienigen aanwezig.

Hallo, bedankt voor de informatie. Maar om welke bungalows hebben we het hier? Heb je een naam zodat ik het kan googlen?

thanks!

De naam is Beach view bungalows ff intikken op google,Nicole!! greetings georgessiam.