Dag iedereen,
Maria & ik gaan volgend jaar Decemer/Januari voor 1 maand naar Bondi in Sydney. Wij zijn op zoek naar iemand die een leuk app. heeft of kent die we misschien kunnen huren voor die maand. Het moet wel echter bij/op Bondi Beach zijn!(een paar min lopen gaan we niet dood van natuurlijk) Het moet niet te duur zijn. We willen met de huur ongeveer $1000 de man uitgeven voor die maand (dus voor 2 personen $2000 totaal, ongeveer).
Nou ik ben heel benieuwd of iemand on kan helpen. Misschien heb je tips, die zijn altijd welkom
Groetjes
Nathalie & Maria
Hoi Nathalie & Maria,
Leuk dat jullie naar Australië gaan en naar Bondi Beach! Een geweldige plek, ik heb hier zelf ook 6 maanden gewoond in Hall Street wat ongeveer 600 meter lopen was naar het strand.
Nu kan ik jullie helaas niet direct verder helpen met accommodatie maar zelf werk ik bij Stagehuis en wij helpen voornamelijk studenten en stagiaires verder met huisvesting. Wij hebben echter veel contact met partner organisaties in Australië en op die manier kunnen we jullie misschien wel verder helpen met het vinden van een leuk appartement voor die maand. Voor de prijs die je aangeeft moet het volgens mij zeker lukken! Wij helpen namelijk iedereen die graag naar Australië gaat graag verder!
Ik zou dus even willen adviseren om even contact op te nemen met [EMAIL=“info@stagehuis.nl”]info@stagehuis.nl en duidelijk aan te geven welke datums je ongeveer daar wilt wonen. Dan kunnen wij navragen wat de mogelijkheden zijn bij een aantal grote huisvestings organisaties in Australië ook kunnen we al meteen al het papier werk voor je regelen mocht er iets tussen zitten!
Hopelijk kun je hier iets mee!
Met vriendelijke groet,
Dolf Hendrikx
1 like