Begin februari vertrek ik voor 6 maanden naar Sydney om daar te gaan studeren en zoals veel hier ben ik op zoek naar een woonruimte voor die periode. Het liefst in Coogee/Bondi of omgeving.
Natuurlijk ken ik ook de bekende websites als Gumtree, maar wie weet heeft iemand hier een (persoonlijke) tip voor mij?
Bedankt!
Groetjes, Olga
PS. Mocht je in dezelfde periode naar Sydney gaan, laat het me ook even weten!
domain.com.au en dan share is een goede website! Ook realestate.com.au (en wederom onder Share) is een website waarop je goed een woning kunt vinden!
Succes!
Furnished Property heeft ook verschillende kamers over de hele stad verspreid in de aanbieding. Als je een kamer deelt, vallen de kosten meestal ook nog best mee. Vlakbij Bondi en Coogee is natuurlijk erg relaxt, maar ook erg populair, dus misschien gaat het wat duurder uitvallen daar.
Woon zelf nu al 2 maanden in Surry Hills (Furnished Property) en bevalt prima. Loopafstand naar de stad en 15 min met de bus naar Coogee
Succes met het regelen van je verblijf in Sydney. Reken er alvast op dat alles erg (ik herhaal erg) duur is en ga in NL wat extra werken voordat je hierheen komt, zou ik zeggen… In februari ga ik al weer terug naar NL… time flies when you’re having fun!