Huisvesting In Sydney Gezocht

Hallo daar!

Ik ben Peter en ga vanaf februari naar Sydney toe om daar een jaar met een vriend te studeren B) Ik moet dan echter wel wat woonruimte hebben en alles wat ik via het net en de universiteit kan vinden, is aan de prijzige kant.
Heeft iemand wat connecties of kennis waar we het beste wat informatie kunnen inwinnen?

Alvast bedankt.

Hoi Peter,

Ik woon in Sydney … misschien ik kun klein hulpen.

Wat universiteit ga je naar ? Sydney zijn en veel groot stad. In de noord en de oost is heel duurder dan in de west.

sorry als mijn nederlands niet zo goed, ik spreek alleen een klein bietje nederlands …

Doei

Russell

Hallo,

Ik denk dat je voor dat geld eerder in een hostel terecht komt en dat het dan ook nog gedeeld word. Misschien via www.hostelworld zoeken en dan de hostels rechtstreeks benaderen.

gr van Moira

Hey,

Een goede website is www.gumtree.com.au.
Veel mensen plaatsen daar een advertentie als ze een flatmate zoeken. Ik heb daar mijn flatmate gevonden.

Cheers,
Cedric

Hey je kunt ook kijken op www.stagehuis.nl zij richten zich op studenten die in australie een studie of cursus volgen. Zij regelen ook huisvesting. Succes

Gr
Stefan

Heej mensen,

Ik ga zelf ook in Februari naar Sydney samen met mijn vriendin, we gaan hier onze eindstage lopen! We zijn dus opzoek naar huisvesting voor 2 pers. Liefst iets van een 2pers. appartementje, maar een gezamelijk huis o.i.d. met meerdere personen is ook een optie. Als het maar betaalbaar is…

Dus als iemand nog tips of suggesties heeft zijn die van harte welkom!

www.gumtree.com.au kan je vaak wel wat vinden. Ik denk dat het als het niet te duur mag zijn een appartement word wat je deelt.
Ik zie vaak in Sydney prijzen van 125 tot 150 euro per weer inclusief alles. Je betaalt in Sydney altijd per week je huur.

gr van Moira

Kijk eens op www.gvasydney.com, gelegen in North Sydney (Greenwich).
Een internationaal studentenhuis, inclusief zwembad, ontbijt en dinner voor $225 per week voor een twin room. Single rooms zijn er ook, maar iets duurder.
Ik heb er een superleuke tijd!

Je kan via The furnished property group volledig ingerichte appartementen huren voor de prijs van een studentenkamer in Nederland. Wel een aanrader:) Zelf ook gedaan!