Kamer in Sydney voor student

Op het laatste moment is de kamer die mijn dochter in Sydney zou krijgen (vanaf 16 nov voor 9 maanden) afgezegd. Ze kan nu pas vanaf half dec een kamer krijgen.
Heeft iemand contacten/mogelijkheden die een (betaalbare)kamer op zouden kunnen leveren in de omgeving van de University of New South Wales? ( ligt niet al te ver van Bondi Beach).
Er zijn wel kamers voor 300 dollar per week, maar dat wordt echt te gek.
Alvast bedankt.

Op het laatste moment is de kamer die mijn dochter in Sydney zou krijgen (vanaf 16 nov voor 9 maanden) afgezegd. Ze kan nu pas vanaf half dec een kamer krijgen.
Heeft iemand contacten/mogelijkheden die een (betaalbare)kamer op zouden kunnen leveren in de omgeving van de University of New South Wales? ( ligt niet al te ver van Bondi Beach).
Er zijn wel kamers voor 300 dollar per week, maar dat wordt echt te gek.
Alvast bedankt.

Gezien de noodkreet plaats ik dit topic ook even in onze reis café.

succes!

Hebben jullie al op Gumtree/sydneygekeken?
Dit is soort marktplaats, speurders, etc. achtige website waar ook redelijk wat huizen op staan.
Ik zag nu al enkele kamers/appartementen staan voor rond de 200AUD.

Succes en veel plezier down under

Beste Jean,

Dat is erg vervelend om te horen maar ik denk dat wij hier goed mee kunnen helpen.

Voor huisvesting in Sydney neem even contact met ons op www.stagehuis.nl wij hebben namelijk diverse mogelijkheden voor studenten die in Australie onderdak zoeken en wij hebben hier goede mogelijkheden voor.

De kamers varieren allen iets in prijs maar zijn over het algemeen zeer betaalbaar en dus geen 300 dollar per week

Graag hoor ik van u

Mvg

Jeroen [Stagehuis.nl]
Stages en huisvesting in Australië, Nieuw-Zeeland, Malta en Canada

Dank voor jullie reactie. Ze is vanmorgen in Sydney aangekomen en ik heb de reacties doorgestuurd. De eerste nacht is in ieder geval een hostel geworden, nu verder kijken.
Ik laat het horen als dit topic beeindigd kan worden (en ze dus een kamer heeft)

Hallo allemaal,
Mijn dochter heeft een kamer, toch nog snel geregeld dus.
Dank voor alle moeite van ieder!
Groet

Hoi,

via Stagehuis kan je heel gemakkelijk huisvesting regelen. Wij zijn een bemiddelingsbureau voor stages maar regelen daarnaast ook huisvesting, verzekeringen,visum aanvraag en nog veel meer belangrijke zaken.

Wij hebben verschillende mogelijkheden in Sydney voor huisvesting. Ook in Bondi Junction.

Neem even een kijkje op de website van Stagehuis. Zij kunnen u meer informatie geven over de locatie, evt beschikbaarheid en wat de mogelijkheden zijn.

www.stagehuis.nl of mail ons gerust info@stagehuis.nl

Groeten Stagehuis