Ik ben aan het zoeken naar een reis naar tunesie in augustus.Mijn oog is nu voorlopig gevallen op club abou nawass monastir. Is iemand hier ooit geweest? Ervaringen? Ik ga met 2 kinderen van 7 en 10 jaar.
Hallo Panis,
Voor wat betreft Clubs van Abou Nawas zit je goed, maar
Club A.N. Monastir en Club A.N Sunrise (beide in Skanes) zijn eigenlijk wel een beetje aan renovatie toe.
Ook de ligging is vrij afgelegen en je moet altijd van het openbaar vervoer gebruik maken om ergens te komen. Niet echt ideaal in augustus !
Persoonlijk ken ik veel hotels van de keten van Abou Nawas goed en ik zou dan ook de voorkeur geven aan Club Alhambra in Port El Kantaoui of Club Cap Mahdia of Club El Borj in Mahdia.
Deze clubs zijn goed onderhouden en liggen ook wat gunstiger.
In alle Clubs van Abou Nawas wordt veel aan animatie gedaan, zowel voor jong als oud (niet in het Nederlands,ook niet in het hoogseizoen).
Ook voor wat betreft het eten en de service staat de keten
Abou Nawas goed bekend.
Niet alle clubs zijn te boeken op basis van all-inclusive.
Kijk op eens op hun homepage: http://www.abounawas.com
Alvast veel voorpret met het uitzoeken van een reis !
Groetjes,
Pittie
bedankt weer Pittie voor de info. Maar is het ook echt niet de moeite waard ik bedoel oud en versleten? En is de service, eten etc. navenant? Het is namelijk een goede aanbieding.
Hoi,
Ik bedoel met renovatie dat de kamers echt een opknapbeurt nodig hebben en dat het er nogal verveloos is.
Ook beddegoed en handdoeken hebben hun beste tijd gehad.
De service en het eten zijn over het algemeen heel goed in de Abou Nawas hotels.
Ik heb ondertussen persoonlijk van je gehoord, hoe en wat je wilt en ik zal kijken of ik iets voor je kan vinden !
Groetjes,
Pittie
ook wij gaan naar het hotel deze zomer doch er zijn daar renovaties aan de gang winter 05 begin 06 niemand al fotos of reakties hierop
indien er iemand wat meer beeldmateriaal fotos geeft dank bij voorbaat niet teveel over te vinden
ook te vinden in jetair onder de naam caribbean world monastir