Hotel Abou Nawas Hammamet

Hallo,

in oktober naar Tunesie geweest en vond er niet veel aan. Hotel viel erg tegen, ipv 4 sterren hadden ze er maar 1 volgens mij. Kamers zagen er niet uit, als de airco aanging leek het wel of je midden in de riool zat en ze waren het hotel aan het opknappen, dus veel herrie. Hotel was wel mooi aan het strand en dat was het enigste wat mooi was…het strand en zee.
Mensen waren over het algemeen absoluut niet aardig, opdringerig en zelfs agressief als je niets kocht (belachelijk). Dus voor mij de eerste en de laatste keer naar Tunesie.

Groeten. :angry:

Hallo Chan,

Jammer dat jullie vakantie in Abou Nawas Hammamet jullie tegen is gevallen. De hotels van de keten Abou Nawas staan over het algemeen heel goed bekend. Een aantal hotels is inderdaad wel aan wat renovatie toe.

Ik hoop dat je jullie klacht over het hotel aan de hostess ter plaatse hebt doorgegeven en zou je aanraden ook kontakt op te nemen met het reisbureau/touroperator waar jullie je reis hebben geboekt en ook daar jullie klacht doorgeven !

Voor wat betreft de opdringerigheid van de verkopers, daar hoor ik de laatste tijd vaker over. Jammer, want als ze wat minder opdringerig zouden zijn dan zouden ze minimaal
2 x zoveel verkopen !

Maar misschien heeft het mooie weer jullie vakantie toch nog een beetje goed gemaakt !

Groetjes,
Pittie