A,ha, trouwen! Ik had al voorzichtig met Abdu gesproken over zijn vriendin. Als hij trouwt, wil ik graag wat doen voor hem en zijn nieuwe gezin. Misschien zijn er hier wel meer mensen die dat zien zitten?
Dat huwelijk zal binnenkort wel plaats vinden Theo. Een verloving duurt in Gambia niet zo lang… ![]()
Wij zullen hem in april persoonlijk feliciteren natuurlijk, maar als jullie van hieruit wat willen regelen… Be my guest!
Abdu en Mai :foto:
Wouw april, vlot.
Laten we even kijken wat de reacties hier op het forum zijn. Ik wil iig wel een donatie doen. Jij of jouw ouders kunnen wel voor de transfer zorgen hoop ik?
Om het andere topic ook ‘on topic’ te houden even een aparte draad gestart in verband met het aanstaande huwelijk van Abdu en Mai in Gambia ![]()
De laatste reacties hierover daarom ook naar dit topic verplaatst.
Jawel, nog 3 maandjes en dan mag ik voor 3 weken die kant op. Het zal hier dan vast geen 5 graden meer vriezen, maar genieten wordt het vast en zeker!
Als er vrienden van Abdu zijn die hem wat willen geven, kan ik dat 19 april vast wel meenemen. Zolang het niet te groot en zwaar is natuurlijk. Denk persoonlijk dat een leuke trouwkaart met eventueel een enveloppe met inhoud het best van pas komt en handigst is om te geven. Mensen die dat bijvoorbeeld willen mogen mij een pb sturen. Ik zal dan mijn adres geven waar naartoe je het kan opsturen. Wil je geld sturen, dan kan het naar de rekening van de stichting overgemaakt worden. Ik kan het daar vanaf halen en meenemen naar Gambia. Geld via de post ben ik geen voorstander van… ![]()
Leuk om te lezen dat Abdu gaat trouwen! Ga hem gelijk een mailtje sturen.
Vers van de pers!
Net via Skype van mijn ouders gehoord dat Abdu en Mai sinds afgelopen woensdag getrouwd zijn!
Opmerkelijk: Abdu en Mai waren er zelf niet bij!!! lol2
Door beide families in de moskee met goedkeuring imam en na betaling bruidsschat is het allemaal rondgekomen, zo blijkt nu.
Of er nog een bruiloftsfeest gehouden gaat worden is niet bekend nog. Voor Abdu hoeft het niet zo nodig, maar Amai denkt daar waarschijnlijk anders over ![]()
Theo en Jeanne: jullie cadeau/gift is aan Abdu en Amai overhandigt! Een leuke foto van het echtpaar werd vanmorgen bij m’n ouders in Brufut gemaakt. Zodra ik het plaatje binnen heb zal ik hem hier plaatsen.
Fijn, bedankt voor de liaison Erwin.
Even over je eerdere opmerking Erwin: Jawel, nog 3 maandjes en dan mag ik voor 3 weken die kant op. Het zal hier dan vast geen 5 graden meer vriezen, maar genieten wordt het vast en zeker!
Ik denk dat je daar wel op terug mag komen nu hahahahha
Haha…! Ik hoop toch echt dat de winter op 19 april écht een keer over is! Nog een kleine 4 weken te gaan.
Het zal dan vast niet meer zo bar en boos zijn als het dit weekend was nee. En genieten wordt het absoluut!
Het aftellen is inmiddels begonnen ![]()
Schitterend koppel!
@erwin
Kaart is onderweg.
Ik vertrek de 19e, dus over 2 weken en zal hem meenemen Theo!
Jeanne en Theo, de kaart is binnen. Abdu en Mai krijgen hem volgende week! ![]()
Trage postbode trouwens! Die kaart heeft er een week over gedaan! lol2
Jullie zitten sneller in the Gambia, dan onze kaart naar jou. Geniet van je vakantie en doe je ouders en het kersverse bruidspaar de hartelijke groeten.
Nogmaals bedankt.