Aantal dozen naar Rome verplaatsen - Hoe?!

Hallo iedereen, ik vroeg me af of iemand een adres weet om een aantal dozen naar Rome te laten vervoeren, voor minder dan 300 euro. Het gaat om ong 6 of 7 (verhuis)dozen gok ik.
Alvast bedankt voor de info!

via de tnt betaal je 15 euro plus 90 cent per kilo…

Geen TNT is niks, staakt alleen maar!

Hoi,
Ik ben pas verhuisd vanuit NL naar It. Heb een aantal kubieke meter bij een verhuizer gehuurd (bongers verhuizingen in Wageningen, rijdt regelmatig naar It.) per kubieke meter betaal je +/- 250 euro. En in een kubieke meter passen misschien wel 10 standaard verhuisdozen.

Heeeee, ja dat was wat ik zocht! Bedankt voor de info!
TNT heb ik ook zo mijn twijfels over, ik weet hoe ze daar te werk gaan met pakketten (gooien) en de post in italie vertrouw ik niet eens :wink: dus zo’n vrachtwagen lijkt me perfect.

Succes met je nieuwe leven in Italië!

Dank je!
Wat ik nog vergat, er zijn verschillende verhuizers die dit doen. En, Als je spullen hebt die niet stuk kunnen of waar geen waarde aan zit, (en niet te zwaar is) kun je ook kiezen voor een “standaard transport”. Dan moet je zelf zorgen voor het naar de vrachtauto brengen en ze zetten het gewoon voor de deur af. Dat is wel goedkoper. Een beetje googlen, en dan vind je het wel. Maar Bongers is mij iig goed bevallen.

Hoi verhuizer,
Kijk even of je via via een vrachtwagenchauffeur kent die regelmatig naar Italie rijdt. Vraag dan of ie iets mee kan nemen. Moet dan wel goed gecontrolleerd worden (ze willen natuurlijk niet onwetend drugs meenemen). Dan kost het je niet veel, hoogstens een kratje bier.
Gr. Rob