Aanmelding meeting 17 december 2005

[quote=Hans]
Beste lezers,

Zaterdag stond ik tegen vijven te wachten en werd al direct lastiggevallen door een of andere gestoorde man,hij daagde mij uit om te vechten,de politie was in geen velde of wege te bekennen en besloot gewoon weg te lopen met de opmerking dat ik de politie even ging opzoeken.
Dit hoefde niet;even later werd de man uit het CS verwijderd.

Graag gedaan Hans, ik werk op CS en heb m laten verwijderen. De SP (Spoorwegpolitie) zat op dat moment binnen.

Jammer dat ik jullie niet ben tegengekomen.

PS Ik lees hier wel eens mee, maar zit normaal op ander forum
Groetjes Christa

Hallo Allemaal,

Ja, het was erg gezellig afgelopen zaterdag zo met z’n viertjes, we hebben ontzettend veel gekletst! Aan de ene kant was het heel erg leuk, maar aan de andere kant jammer dat we zo veel moeite hebben gedaan, voor uiteindelijk “maar” 4 mensen! En Hans is er niet zo vaak, dus de kans om deze man “live” hier in Nederland te ontmoeten hebben jullie laten liggen, meiden!
Maar nogmaals, het was erg gezellig, en wij, Marja en Marian hebben er een hele leuke (mid)dag van gemaakt, compleet met Lijnbaan, shoppen en bakkie doen. Dus Hans, nogmaals bedankt, en Mary, sterkte!
En voor iedereen, hier in Nederland en in Turkije:

*** Hele Fijne Kerstdagen en een heel gelukkig 2006, ***
*** met veel Turkije-fun!!***

Veel liefs, Marja

Hallo
Oook ik moet toe geven dat het zaterdag heel erg gezellig is geweest, ondanks dat we maar met zijn vieren waren.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
Hans ik vond het heel gezellig om jou nu eens in mijn koude kikkerland te ontmoeten en hopelijk, zodra ik er weer aan toe ben om naar turkije te komen dat ik jou weer eens opzoek in jouw zonnig turkije. En Marja en Marjan het was heel leuk om jullie te leren kennen en ik vond het ook zeker voor herhaling vatbaar. Ik vond het heerlijk om mijn verhaal weer te kunnen vertellen het werkt voor mij toch als een soort therapie. En zeker ook leuk omdat de 1 veel in Marmaris kwam de ander in Bodrum en hans en ik weer de andere kant namelijk Side. Maar het turkije was voor ons allemaal dus heel herkenbaar.

ook van mijn kant wil ik jullie en alle andere die op dit forum komen, fijne kerstdagen wensen en prettige nieuwjaar.
groetjes Mary

Hoi,

Ook ik sluit me graag bij Miere011 en Glowy2 aan over de meeting. Het was zeer gezellig en we hebben zitten kletsen voor 10, maar toch wel heel jammer dat er niet meer mensen waren. Volgende keer beter, zullen we maar denken.
En nu ik hier toch ben wens ik iedereen hele fijne Kerstdagen toe en alle goeds met veel Turkije vakantieplezier voor 2006.

gr. Marjan