(origineel bericht op be-more.nl)
Aanmelden
Het was een heel gedoe, maar eindelijk ben ik aangemeld op deze site!
Even een klein verhaaltje over hoe het er voor staat.
We hebben net gezien op internet dat ons project aangemeld is bij Calibris, wat echt super is! Daar hebben we wel wat probleemtjes mee gehad. Nu moeten we het alleen nog kort sluiten met school en dan is dat voor elkaar.
Ik heb vandaag mijn tweede vaccinatie gehad. Ik was wel een beetje zenuwachtig, maar het ging allemaal goed gelukkig!
Wij zijn nu bezig met voorbereiden. Dat vind ik best lastig omdat je nog niet echt een goed beeld heb van wat je daar kan verwachten. Ik vind het lastig in te schatten wat het niveau is en hoe wij daarop onze lessen moeten geven.
Maar ik denk dat als wij daar zijn, dat we zo op de situatie kunnen inspelen.
Ik heb in de meivakantie 14 cake’s gebakken en heb daar super veel geld mee ingezameld. We nemen het geld mee naar het project en gaan daar kijken wat er nodig is voor die kinderen.
Ook heb ik van verschillende mensen spullen gekregen om mee te nemen: spelletjes, sportspullen, engelse boekjes, tasjes etc. Daar ben ik echt super blij mee!
Wat alleen nog geregeld moet worden is het visum. Het schijnt een heel gedoe te zijn, daarom duurt het zo lang. Maar we zullen het wel zien, zodra we de documenten hebben, rijden we meteen naar de ambasade in Den Haag en vragen we het visum aan!
Ik heb er heeel veel zin in,
Liefs Inge