(origineel bericht op be-more.nl)
De voorbereidingen…
<strong>Dag lieve mensen.</strong>
Daar ben ik weer. Voor sommige van jullie is dit mijn eerste mail. Dat komt doordat jullie sinds kort in mijn mailinglijst staan omdat jullie mijn single hebben gekocht. Mijn grote dank aan jullie!! Ik hoop dat jullie er met veel plezier naar geluisterd hebben en dat jullie h’m stiekem wel een beetje mooi vinden
Anders is het ook zo zonde natuurlijk. haha!
<strong>Verlies</strong>
Zoals jullie vast ook wel doorhebben gaat de tijd verschrikkelijk snel!
Voor mij is de maand februari een verschrikkelijke maand geweest. Een maand die ik nooit van mijn leven meer vergeet. Een maand die ZO ‘klote’ begon en eigenlijk nooit meer zal eindigen. Een maand die ondanks zijn grote inpact maar 1 dag leek. En nu zitten we alweer in april. Hoe is het toch mogelijk…?! Ondanks het grote verdriet kan ik jullie melden dat het goed met me gaat. School gaat onvoorstelbaar goed en daar ben ik God zo ongelooflijk dankbaar voor. Wat een kracht krijg ik van die geweldige man!
Het is nu april en dat betekend dat ik over 4 maanden midden in mijn grote avontuur zit. En dat is nou precies hetgeen waar ik NIET MEER OP KAN WACHTEN. Ik kan niet wachten om met die kinderen aan het werk te gaan. Om mijn droom eindelijk werkelijkheid te maken.
<strong>Voorbereidingen</strong>
De voorbereidingen gaan super goed. Maar pfoeeee wat een geld joh. Ongelooflijk dat je voor een ‘verklaring omtrent gedrag’ nog 30 euro moet betalen. En dat terwijl er niks aan de hand is. Haha! Maarja… veiligheid staat voorop. Daar doen we natuurlijk alles voor! ![]()
Alles is bijna geregeld. Paspoort is binnen, wereldpas is binnen, vluchttijden zijn doorgegeven, nu alleen 15 april mijn intentingen nog. Het leukste deel van de reis. Mmmm! Kan niet wachten =P
<strong>Buddy</strong>
Onlangs heb ik 1 van mijn reisgenootjes al 2x ontmoet. Een super lieve meid uit Zwolle. Met haar reis ik ook naar Zuid-Afrika (en weer terug naar Nederland). Toch fijn om iemand te hebben die je nu een beetje kent en waarmee je dingen kan delen. Volgende week zaterdag heb ik een voorbereidingsdag. Daar leer ik de 4 andere kennen. Spannend, maar komt vast helemaal goed.
<strong>Dank</strong>
Ik wil iedereen bedanken voor het steunen bij mijn project! Ik heb nog 10 singles over. Geweldig hoe snel en goed de verkoop is verlopen. Jullie hebben mij daarbij geholpen. Toppers zijn jullie!!
Jullie horen van mij! Het volgende bericht zal eind juli zijn, als ik met een dikke jetlag uit het vliegtuig kom, haha! Jullie kunnen vast niet wachten =P
Veel liefs, Everdien!