aankomst Zuid-Afrika

(origineel bericht op be-more.nl)

aankomst Zuid-Afrika

Dag allemaal!!

Ja hoor…daar ben ik dan! Mijn eerste berichtje vanuit dit (nu al) schitterende land!De vlucht was allemaal prima gegaan, wel even slikken het afscheid nemen hoor…Maar al snel kwam ik een meisje tegen wat ook vrijwilligerswerk ging doen in de buurt van Durban. En net voor de eerste vlucht nog een meisje, helemaal gezellig. Later in Parijs sloot Antoinette aan, zij is degene die samen met deze 6 weken bij Bobbi Bear zal doorbrengen. Fijn om zo lekker samen te starten. Nog wel even in Johannesburg onze aansluiting naar Durban gemist…haha…schijnt helemaal niet raar te zijn hier in Z-A. Relax Vera, dat gaat mijn motto worden voor de komende maanden J
Uiteindelijk allemaal aangekomen in Durban en daar de alle andere vrijwilligers ontmoet van de andere projecten. Samen met hen de avond/nacht doorgebracht in een super relaxte backpackers, Blue Sky Mining. De volgende ochtend kwam onze regio coördinator om een info bijeenkomst te geven en was er mogelijkheid om tripjes voor de weekenden te boeken. We hebben meteen met een leuk groepje een tripje naar Hluhluwe geboekt, een wildpark. We gaan hier 13-15 januari heen, echt super cool! Tot zover even mijn eerste berichtje, ik zal snel wat meer schrijven, natuurlijk ook over de eerste dagen bij Bobbi Bear. Ben nu nog even aan het wennen en leef nog een beetje in een roes, maar vind het allemaal al helemaal geweldig!
Vergeet trouwens mijn vorige Zuid-Afrikaanse telefoonnummer. Ik heb ondertussen weer een ander nummer: 0027-794559697. Wil je een keer bellen, via belbob.nl kun je met een nummer best goedkoop met een vaste telefoon bellen.
Nou tot snel allemaal!!!
Groetjes vanuit het zonnig Amanzimtoti!!! Sorry dat ik jullie jaloers maak daar in de regen :wink:

(origineel bericht op be-more.nl)