Aangenaam...

Hallo,

Ik ben Kiwi2710, mijn echte naam is Kayleigh. Bij het zoeken naar een forum over India, kwam ik hier terecht. Mijn interesse in India is gewekt door een grote groep Indiase vrienden die ik via mijn werk heb leren kennen. Via dit forum hoop ik nog meer over dit land en de cultuur te weten te komen. Ik hoop in december eens langs te kunnen gaan in dit land om zelf de sfeer te proeven.

Hoi Kayleigh,welkom op wereldwijzer!
Nou India is een prachtig land de vele verschillende culturen, de mooie natuur, de lieve mensen, de betoverende sfeer maken India tot een land waar je kippenvel van krijgt!
Natuurlijk heb je ook negatieve reacties over dit prachtig land : oplichters, hordes bedelaars die je constant aanklampen voor geld.
Een oplossing die ik zelf volg gedurende mijn reizen door Thailand is om alleen eten te geven en geen geld.
Als ik je nog een tip mag geven,zeg mensen niet dat het je eerste India vakantie is.
Maar zeg gewoon dat je al in Delhi bent geweest als je in Bombay bent of andersom. Als ze denken dat je veel ervaring hebt met India reizen, zullen ze je minder snel oplichten.
Indien je nog op zoek bent naar meer informatie,dan kan je altijd een berichtje posten op het India Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Kayleigh !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.