Ik ben nu al een paar dagen lid en inmiddels ook Forumbeheerder India Forum, dus tijd om mij voor te stellen.
Ik ben (uiteraard) dol op reizen en sinds enige jaren een echte India fan.
Ik heb van huis uit een binding met India (mijn voorouders zijn allemaal Indiërs) dus ik voel me er helemaal thuis.
En toen ik enige jaren geleden begon met mijn roots te ontdekken, ging er een wereld voor mij open, op alle vlakken!
Ik ben tot nu toe 3 keer in India geweest en ik heb al veel gezien, maar ik moet nog steeds veel in het land ontdekken.
Ik wil de komende jaren dan ook vaker naar India gaan.
Ik ben administrateur van beroep en probeer een paar keer per jaar op vakantie te gaan, meestal vakanties van ca. 2 weken.
Tot nu toe heb ik meestal met mijn partner gereisd, maar voor de toekomst zoek ik wel (een) reisgenote(n).
Ik kan op vakantie ook niet stil zitten, ik ben dan ook geen strandvakantie-type, ik onderneem altijd veel en wil het liefst alles zien als ik eenmaal ergens ben.
Hoi Laxmi,Welkom op wereldwijzer!
India is een prachtig land om te bezoeken Laxmi,heb je een bepaalde plaats in India waar je graag naartoe trekt?
In iedergeval nog veel suc6 met het beheren van het Indiaforum hier op wwz Laxmi ! Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto (Taj Mahal)
De mooiste stad in India vind ik Chandigarh, maar ik hou ook van Mumbai en Delhi.
Dat zijn echte wereldsteden, je komt er alle werelden tegen.
Ach, India heeft eigenlijk heel veel mooie steden.
Omdat ik al bekend ben met de cultuur, taal en gebruiken, kan ik daar zo in de massa verdwijnen als ik dat wil.
Dat heeft soms echt zijn voordelen.