Aangenaam kennis te maken:)

Hallo andere reislustigen,

Mijn naam is Marjolein, 32 jaar oud en ik woon in Alkmaar. De reden van mijn aanmelding op deze site is dat ik graag wat tips wil, inspiratie wil opdoen en wellicht wat leuke mensen kan ontmoeten die in mijn periode dezelfde kant opgaan.

Vanaf oktober dit jaar wil ik van 3 tot 6 maanden ‘time off’ nemen om te gaan reizen. Ik start met mijn moeder voor 3 weken in Nepal en Tibet. Mijn moeder gaat daarna weer naar huis en ik wil door. Hoe en wat staat nog open maar waarschijnlijk wel naar Thailand. Ik ga nu maar even voor het gemak uit van 3 maanden maar hoop tegen die tijd 6 maanden weg te kunnen. Mocht dat mogelijk zijn dan zou ik de laatste 3 maanden richting Zuid Amerika willen.
Wat wil ik in deze periode? Ik hoef niet eens zoveel mogelijk te zien, wil juist eerder echt ergens ‘zijn’ veel mooie natuur, om mij heen, strand maar ook gave feestjes bezoeken tot in de late uurtjes. Gewoon 3 maanden lol, lol, lol:) Dit jaar ben ik alleen naar Kaapstad geweest en verbleef bij een gastgezin en heb Engelse lessen gevolgd op een internationale school. dit was fantastisch, zoveel leuke mensen ontmoet. Zoiets wil ik weer - met een bepaald doel ergens naartoe gaan om zodoende veel mensen te kunnen ontmoeten. Ideeen en suggesties zijn meer dan welkom:)

Groetjes, Marjolein alias Aivida

Hoi Marjolein,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het Thailandforum ontdekt hier op wereldwijzer?zie link:hier aanklikken
Daar kan je altijd terecht met vragen over eilandjes,openbaar vervoer,visa runs etc…
Weet zeker dat je in de kortste tijd een antwoord krijgt op al je vragen!
Voor vragen over Nepal kan je deze link aanklikken
suc6 nog met je voorbereidingen van je reis naar Z-Oost Azie!
groet:georgessiam.
Om je wat in de vakantiesfeer te brengen 2 fotos:krabi beach in Thailand,de andere foto is gemaakt in Kathmandu

http://www.phuket-trips.com/images/Krabi-beach.jpg

http://www.reizen2012.nl/nepal%20-%20durbar-square-kathmandu.jpg

Hey Georgessiam,

Hartstikke bedankt voor de tips. Ga dadelijk de linkjes even doornemen. En wat een superfoto’s!!! Krijg idd ERG zin nu om te gaan:)

Groetjes, Marjolein