Aangeboden: Rondleidingen Lissabon

Hallo, Mijn naam is Dick Metzeka en ik woon in Lissabon, Portugal omdat ik tijdens mijn reizen veel landen heb gezien en ik Portugal het prettigste Europese land vind. Ik wilde in Europa blijven wonen omdat ik een schrijver ben en gemerkt heb dat ik hier meer inspiratie heb. Ik heb Filosofie en Sociologie gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Daarna heb ik er zelf nog een esoterische studie aan toegevoegd. Ik ben een levenskunstenaar en geniet van het leven. Verder maak ik muziek (zanger) en maak dansstukken, (Japanse Butoh). Ik werk als Privé Tour gids in Lissabon waar ik speciale touren geef die aangepast worden aan de klanten. Na een tour kennen de mensen het gevoel van Lissabon. Dit doe ik met veel humor omdat ik van mening ben dat mensen op hun reizen plezier willen hebben. Monthy Pyton zijn mijn lievelings filosofen en mijn carpe Diem dag toeren zijn geliefd. Als introductie heb ik een 3 uur durende rondleiding waarna je Lissabon begrijpt. Zie hiervoor en meer mijn website: https://www.lisbonlighttours.com/
Als je belangstelling hebt of vragen hebt hoor ik het graag. Je kunt me boeken via de website of via wereldwijzer. Ik maak mijn rondleidingen op dezelfde wijze als met mijn vrienden.

Ik heb veel gereisd en heb in veel landen gewoond. Onder meer Griekenland, Turkije, het voormalige Joegoslavië, Roemenië, Albanië, België, Frankrijk, Spanje, Italië, Marokko, Maleisië, Singapore, Thailand en India. Daar heb ik veel van geleerd.

Met vriendelijke groet,

Dick Metzeka