Portugal

Vanaf maart/april vertrek ik met mijn vriendin voor een rondreis door Portugal : we gaan letterlijk alles bekijken, fotograferen, beschrijven, uitproberen, proeven … en alle facetten van onze reis vanuit mannelijk en vrouwelijk (apart) standpunt neerschrijven in een dagboek, dat aan mekaar doorspelen en becommentariëren, enzovoort.
Wat het resultaat zal zijn weten we zelf nog niet : een reisgids, een geromantiseerd reisverslag, een dubbel dagboek, … of iets waarvoor nog een naam moet worden verzonnen.
We willen in de chiqste hotels en de eenvoudigste campings overnachten, het meest afgelegen dorpje verkennen en in Lissabon verloren lopen, kurk van de bomen hakken, helpen bij de druivenoogst, op zee vissen, … enfin, je begrijpt wat ik bedoel.

Met deze mail wil ik informeren in welke mate deze onderneming iemand van jullie kan interesseren, of iemand iets kan aanvangen met onze schrijfsels/foto’s/… of iemand een bijkomende opdracht heeft (onze reis moet zichzelf betalen), of welke info dan ook …

Heel benieuwd naar jullie reactie.

Luc en veronique
cuza@tiscali.be

!! NB !! de portugese dienst voor toerisme en een touroperator hebben levendige interesse getoond voor het idee om een ‘portugal-wedstrijd’ in te media te hebben, die ze allebei ernstig willen ondersteunen.

Op zijn minst origineel, let us here some more dude

Origineel blijft hij wel onze Luc :wink: