Aanbod Vrijwilligerswerk: Werken met dieren - Zuid Afrika

Heb jij altijd al willen werken met leeuwen, cheetahs, op een safari reservaat willen helpen? Khaya Volunteer Projects biedt jou die mogelijkheid. Kijk op www.khayavolunteer.com voor meer informatie

Ja heb altijd al willen werken met dieren, maar waarom kost het zoveel?

Kunnen jullie soms een formule samen stellen dat het minder duur is?
Het gaat er tenslotte toch om het vrijwilligerswerk en toch niet de hoge prijs?

groetjes

Hai Jan,

Zoals je ziet ben ik al een tijdje niet op het forum geweest; maar de dieren (leeuwen of cheetahs) en wildlife projecten zijn zo duur omdat het een zeer unieke ervaring is en dus maar heel beperkt beschikbaar is. Daarnaast is het voor veel projecten erg lastig om te overleven met geen of nauwelijks financiele steun en brengt jouw verblijf heel wat kosten met zich mee. Zoals o.a. marketing en management, ophalen, accommodatie, eten, begeleiding en ga zo maar door.

Jammer genoeg niet goedkoop, maar vergelijk het bv maar eens met wat andere aanbieders; Khaya is nog steeds een van de meest goedkopere aanbieders van deze projecten.

Succes

Martijn

hallo jongens

heeft 1 van jullie al ervatring met deze organisatie ?
en mag je echt in het begin al meteen de jongere dieren voeren .

monique

Hai Monique,

Kijk eens op Facebook bij Khaya Volunteer Projects voor ex-vrijwilligers en foto’s en ja, je kunt met de jonge welpjes werken!

gr

Martijn

Dat er voor dit soort projecten zeer beperkte beschikbaarheid is betekend niet gelijk dat het daardoor extreem duur moet zijn, dat is gewoon geld willen vangen voor het concept, heel jammer.

Zo zou je het kunnen zien Petra! Indien iets exclusief is gaat vaak de prijs daarvan ook omhoog jammer genoeg, maar vergelijk het met andere aanbieders die je genoeg hier op het forum kunt vinden en dan zie je dat Khaya het probeert zo goedkoop mogelijk te houden. Groetjes

[edit door mod Jurjenb] Insinuaties verwijderd, eigen ervaringen waarin je jezelf niet tegenspreekt blijven staan [/edit]

Beste P. Puk,

Interessant om te lezen dat een klacht op het internet lekker makkelijk wordt gepost zonder jouw identiteit weg te geven. Indien jij, zo te zien voor een stage, niet tevreden bent zou het niet meer dan redelijk zijn om ons de kans te geven te kijken hoe, wat, waar en daarop te kunnen reageren. Wij doen ons best en als er fouten worden gemaakt moeten we de gelegenheid krijgen hierop te kunnen reageren. Voor stage is de fee van 395 euro eenmalig een hele redelijke betaling, vergelijk het maar met andere aanbieders in andere landen, dus jammer als jij voelt dat je ‘afgezet’ bent door een ‘gevaarlijke club’. Dat er van de ruim 1000 mensen die we in de laatste 6 jaar in Zuid-Afrika hebben mogen verwelkomen er altijd een paar mensen zijn die ontevreden zijn is jammer genoeg de realiteit van het bieden van welke service dan ook. Maar wellicht behoor jij tot de groep wraakzuchtigen die na vandalisme en misdragingen door ons niet verder geholpen konden worden, dus bij deze horen we graag wie je echt bent ipv anoniem klachten te posten. Ben benieuwd…

vind dit persoonlijk ook heel laag van P.Puk om zo maar een organisatie aan te vallen.

Kom met harde bewijzen en dan kunnen we iemand geloven maar zo lang er niets bewezen is…

Ik hoop eerlijk gezegd dat deze persoon zijn ware identiteit vrij geeft.

Als je ergens niet tevreden over bent, dan kan je dat hier zeggen maar om zo maar een hele organisatie zwart te maken is iets dat niet kan.

1 like

Dit is misschien het soort mensen waar al eerder over gesproken is. Verwachten een vakantie voor weinig en dan zeuren als blijkt dat je nog moet werken ook.

Laat die andere 10 tallen ontevreden mensen dan ook gelijk een post maken of geef een link waar jullie klachten staan en graag met een echte indentiteit dat praat wel zo makkelijk.

Groet

Wout

1 like

Hey,

Ik heb een tijdje terug stagebemiddeling van khaya gehad en heb er een prima ervaring mee gehad! Soms gaat er natuurlijk wel eens wat mis, maar dit is in mijn ogen voor mij altijd prima opgelost, en wat die tripjes betreft, die zijn voor studenten? Het is natuurlijk makkelijk je te verschuilen achter een naam als p.puk en dingen te spuien. Ik denk dat in jouw geval je niet contract in je voordeel heeft gewerkt, omdat je zelf in gebreke blijft, omdat je onwerkelijke dingen verwacht of omdat je iets misbruikt of vernield hebt, want elke organisatie geeft in geval van misbruik of vandalisme geen borg terug! Ik heb wel een goede ervaring met dit bedrijf gehad en ik draag dit met zelfvertrouwen uit.
Ben blij dat Khaya mij mee geholpen heeft aan een wereld ervaring in zuid-afrika!

Met vriendelijke groeten!

1 like