Ik kon er nog geen topic over vinden dus mocht dat wel zijn dan hoor ik dat wel.
Het verbaasd me dat in ons geval een groepsreis naar noord india ladakh de gemiddelde leeftijd 61 is en de oudste deelnemer 74!
10 mensen jongste 46. Wij hebben nog een optie dus dan komen er twee van 42 bij
Niet om mensen te beledigen of oud en dus niet capabel om te reizen te noemen, maar ik vraag me toch af of dat niet wat lastig wordt?
In het geval van ladakh reis zit je met hoogte lange busdagen evt. een 3 daagse trekking met tentovernachting op matjes. In de avonden koud.
Bij andere reisorganisaties zit je ook gemiddeld 50/60 jaar.
Dus is mijn verbazing/verontrusting onterecht of wat voor ervaring hebben jullie. Uiteraard algemeen niet perse india.
Ik ben dan geen 60+, maar ik denk dat 60+ers vooral een groepsreis boeken omdat het georganiseerd is en altijd een reisleider om nog op terug te vallen.
Ik heb zelf ook wel eens gekeken om deel te nemen aan een groepsreis, maar door de leeftijd van de andere deelnemers (50+) ervoor gekozen om zelf niet deel te nemen.
Misschien zijn het wel hele fitte 60+ers die graag die groepsreis met trekking willen doen… Ik zie het de 60+ers die ik ken in ieder geval niet doen haha.
Wat een flauwekul hier. ALs je wil reizen en je wil naar een specifiek gebied, waarom zou je leeftijd je dan moeten tegenhouden ? Mijn reizen hebben alle leeftijden : van Kim die 24 is tot Norbert die 79 is. Juist erg verrijkend kan dat zijn. Een krasse 60+'ser kan veel leuker zijn om mee te hebben als een zeurende zeikende 30-er…