hallo,
Ik lydia wil in mijn eentje in 6 week tijd door india reizen.
Vorig jaar ben ik in mumbai en Goa geweest.
Nu wil ik beginnen in Delhi en dan rasajastan en dan door naar het zuiden Tamil nadu en kerela.
Heeft iemand tips bijv. over de stad calcutta is het de moeite waard om daar heen te gaan ook.
alle tips zijn welkom
Greetz Lydia
Calcutta is een fantastische stad om in te verdwalen. Heel wat te zien ! Niet te missen zou ik zeggen.
Er is in Kolkata een oud koloniaal kerkhof (South Park Street Cemetary), met prachtige graven waar dikwijls Engelse gedichten op stonden. Je moet ervan houden, maar wij vonden het echt een topper.
Beste,
Zuid India is zeker de moeite waard. Dit deel van India wordt dikwijls vergeten door toeristen. De volgende route is een aanrader: Mahabalipuram – Pondicherry – Chidambaram – Kumbakonam - Thanjavur – Tiruchirapalli – Madurai – Periyar – Alleppey – Cochin. Ook zeker aan te bevelen is Karnataka als je houdt van historische tempels en gebouwen. Je kunt ons vrijblijvend mailen voor meer info.
Ben je nog op zoek naar een slaapplaats in Bangalore? Wij hebben een extra kamer die we verhuren als “bed and breakfast”.
Groeten
Kim
[EMAIL=“kim@2india.eu”]kim@2india.eu / www.2india.eu
http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/India-Liefhebbers/127769460603166?v=wall