6 maanden rondreizen in AU

http://4monthinwa.blogspot.com.au

Ben aangekomen 3 September in Perth en zit nu in Apollo Bay niet ver van Melbourne. Ik vertrek eind Feb vanuit Cairns.

1 like

Nathan, heel veel sterkte. Later wat meer van mijn kant. Maar wat heb je genoten tot nu toe. Wildflowers ook mooi. En leuk, Quobba Station en de blowholes.
Groet,
Willem

1 like

Bedankt Willem! Zit nu in Apollo Bay, morgen ga ik mijn nieuwe auto ophalen in Geelong en trek ik naar Melbourne voor een dagtrip. Daarna rij ik langs de kust richting Cairns waar ik eind Feb mijn vlucht terug naar BE neem. Vanaf morgen dus rondreizen met auto en tent ipv camionette! Heb al veel gehad aan Camps 7!

Hallo Nathan,

en ik maar tikken: En ps, ik weet niet of je nog een digitaal foto-album gaat maken, indien zo, stuur je me dan de link In januari naar aanleiding van Adelaide naar Brisbane in 3 weken.
en dit: Hoi, omdat ik wel heel erg benieuwd ben hoe je het gaat hebben in onze favoriete staat vraag ik me af of je een blog gaat bijhouden. Iets als waarbenjijnu. Lijkt me leuk om te lezen. In april, naar aanleiding van ‘4 maanden WA’. Maar nu heb ik hem dan toch, die link.

Goed dat je alweer zo snel onderweg bent. Heb je de rest van je route al bepaald, neem je de Snowy Mountains nog mee? Melbourne - Mansfield, Benalla, Beechworth/Bright, Tallangatta, Corryong, (mt. Kosciuszko, hoogste punt van Aus) Jindabyne, Canberra. Of via Bega en de kust na Jindabyne.
Net na Melbourne is dit ook de moeite waard: Marysville, een aantal jaren geleden compleet platgebrand dus nu heel nieuw dorpje. Met deze attractie: www.brunosart.com.
Safe trip,

Willem

Een digitaal fotoalbum klinkt goed! Ik blijf dit keer de kust volgen. Bedankt voor de tips! Ik hou je op de hoogte.

Grtz

Nathan