55+ REIS ZUIDEN VAN EUROPA m.u.v Oost Europa

Hallo

Ben sinds kort op mezelf aangewezen en zoek een aantal mensen die nog geen vakantieplannen hebben voor 2013. Ik zoek dus leeftijdgenoten (ben zelf dame 57j) om een reis te maken buiten het seizoen (dus niet juni juli aug sept )vanaf het hier in ons Belgie-landje slecht weer wordt, zeg maar vanaf oktober 2013 naar de zon.

Concrete plannen heb ik nog niet en sta voor veel open als het maar leuk is.

Kamperen kan maar dan wel met een snuifje luxe dus op goede campings, ik hou van de zee maar hoef niet zo nodig uren aan een strand te liggen, veel zwemmen, snorkelen,wandelen, brommertje of fiets huren en rondtoeren…lekker eten en relaxen samen met gelijkgestemden.

Hotel is ook goed maar niet met de bedoeling van op dezelfde plek te blijven, tenzij dan een dag of twee…

Ik heb een auto en een zware motor dus beide vervoermiddelen kunnen, ook het vliegtuig is een mogelijkheid.

Ik ben geen uitgaanstype, ik hou het graag rustig en vind kwaliteit wel belangrijk.

Hoop met dit woordje uitleg al een idee gegeven te hebben waar ik naar op zoek ben.

Reacties graag hier …

Hallo Tesske,

Ik weet niet of je mijn berichtje hebt ontvangen, maar oproepje spreekt mij enorm aan.

Even een korte reactie.

Lekker in het najaar op pad met de motor(rij zelf ook) of auto.

Kamperen, en na een dag 2 weer verder. Ik hoef er eigenlijk niets aan toe te voegen, je hebt goed omschreven.

Ik zie graag je reactie,

Groetjes Peter