Met de auto door Europa

Heb je zin om deze zomer een aantal Midden- en Zuid-Europese te verkennen per auto en daarbij te overnachten op campings?

Ik (sportieve en leuke man, 30 jaar, woonachtig in Noord-Holland) ben van plan om in juli zo’n drie tot vier weken met mijn auto door Europa te trekken. Hierbij denk ik aan de volgende route: Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Kroatie, Hongarije, Tsjechie, Duitsland, Nederland. Het verblijf in Belgie, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland zal kort zijn, maar in de overige landen wil ik graag mijn tentje opzetten voor een langer verblijf en daarbij te genieten van de aanwezige natuur, cultuur, zon, strand en keuken.

Mocht je dit aanspreken laat dan even een berichtje achter. Ook als je andere voorstellen hebt, wie weet valt er iets te combineren.

Ciao, Peter

hi hi peter,
Ik ben op zoek naar iemand die met mij mee wil reizen vanaf noorwegen( met de auto) noordkaap, finland, zweden, en dan eigenlijk verder europa in… ook het zuiden. Ik weet niet hoe lang je op reis wil/gaat en waneer?Ik ben erg flexibel in tijd/ en landen/ plekken… En dol op kamperen;)

ik ben vanaf mei in noorwegen, en ga daar een tijdje werken, maar vanaf augustus ben ik denk ik wel vrij… dus als je interesse hebt? laat me weten,
groeten mutt

Hoi Peter,

Heb net jouw oproep gelezen over een autorit door Europa. Wil je voor een bepaald aantal weken gaan en wat voor vakantietype ben je? En gaat jouw voorkeur uit naar een man of een vrouw?
Zou graag meer over jou en je vakantieplan willen horen.
Wat betreft vakantie vieren houd ik van een combinatie van dingen ondernemen en af en toe eens op een terrasje zitten. Ik ben een echt gezelligheidsmens. En autorijden vind ik leuk om te doen.
Kamperen vond ik voeger altijd erg leuk, is nu alweer een tijdje geleden dat ik 't heb gedaan. Lijkt mij wel weer leuk.

Hoor graag van je.

groetjes Anna

Hey Mutt en Anna,

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben voornemens om zo’n drie weken op kampeervakantie te gaan. Vooralsnog heb ik gekozen voor de maand juli, maar de vertrekdag staat nog lang niet vast.

Mutt, verwacht jij dat je alleen in augustus zou kunnen of is juli ook een optie? En zijn je plannen voor de Scandinavische landen heilig of ben je ook geinteresseerd in de landen in zuid- en midden-Europa?

Anna, ik heb niet een voorkeur voor een man of vrouw. Het gaat er om dat er een klik is en dat we samen, of met meerdere, een leuke vakantieperiode hebben. Zelf ben ik ook een gezelligheidsmens en ondernemend type, maar kan ook genieten van een dagje luieren in de zon. Qua invulling van de dagen denk ik aan bezoeken van steden en bezienswaardigheden in de buurt, reizen van camping naar camping, sportieve activiteiten en genieten van de locale horeca. Maar ook een dagje strand of relaxen op de camping lijkt me prima. Komt dit overeen met jou plannen?

Laat maar even weten of jullie nog steeds interesse hebben of andere plannen? Mijn plannen staan nog niet helemaal vast, dus ik sta open voor suggesties.

Ciao, Peter