Beste Wereldwijzer leden,
12 februari vlieg ik samen met mijn partner en dan 5 maanden oude zoon naar NZ waar wij vervolgens ruim 5 weken zullen verblijven. Op 23 maart vliegen wij weer terug.
Wij komen op 14 februari aan in Christchurch en blijven hier vervolgens 2 dagen. Op 16 februari halen wij onze camper op.
Op 21 maart leveren wij onze camper in om vervolgens de laatste 2 dagen in Auckland te verblijven alvorens wij terug vliegen.
Wij hebben dus in total 34 dagen de camper tot onze beschikking (bijna 5 weken).
Nu hebben wij het onderstaande reisschema in gedachte waarbij wij misschien nog iets langer in het noorden van het zuider- en noorder eiland willen verblijven.
Is dit te doen in 5 weken tijd en dan met name met een baby? Iemand daar ervaring mee?
Mocht het te krap gepland zijn, hebben jullie dan nog advies over wat wij over kunnen slaan?
Mijn partner is een aantal jaren geleden al in NZ geweest en heeft het meerendeel van bovenstaande afbeelding al gezien. Tevens is zij een natuurmens en geeft dus meer de voorkeur aan het zuidereiland.
Ik zelf ben meer een stadmens. Ik houd van (grote) steden waarbij er veel om mij heen gebeurd. Tevens hoop ik zo veel mogelijk zon en warm weer!
Wij kijken uit naar jullie aanbevelingen en advies.
Grt. Danny & Maike