Hoi,
We hebben een Toyota Landcruiser te koop in Uruguay.
bouwjaar 2002, aantal kilometers 205.000.
Interesse? Neem dan effn contact met ons op.
grt.
Lidia
hallo
graag meer info over de auto en over de wettelijke mogelijkheden- kenteken, eigendom , enz
groet
ab
Hallo de Jutter,
Mail maar naar [edit moderator] dan kan ik je wel wat foto’s en meer info sturen over de Landcruiser.
Groetjes,
lidia70
Eigenlijk vind ik dat, als je gebruik maakt van dit forum om iets te verkopen, je ook de informatie op dit forum moet zetten. Daarom heb ik je email-adres weggehaald (sowieso niet aan te raden) en hoop dat je foto´s en meer info hier op het forum zet
Eigenlijk meneer Flipsen vind ik het forum een beetje lastig in gebruik dus ik vind het veel handiger om vanuit mijn e-mail account te werken.
Tja een beetje digibeet ben ik wel. En eigenlijk snap ik ook niet zo goed waarom het niet is aan te raden om mijn e-mail adres te vermelden.
En eigenlijk snap ik ook niet zo goed waarom u mijn e-mailadres weghaalt. Wilt u misschien niet teveel controleren?
Je mag gewoon Jack zeggen hoor, van dat gemeneer word ik maar nerveus. En ja, ik wil inderdaad (te)veel controleren, zodat het Argentinië-landenforum vooral een vraagbaak voor en door mensen blijft. En geen uitverkooppagina van mensen die hier alleen komen om iets te verkopen en verder geen bijdrage leveren aan het forum (waar het in eerste instantie voor bedoeld is).
Misschien zijn de moderators van de pagina´s (waar je eigenlijk zou moeten zijn) minder streng, ik zou zeggen probeer het daar anders:
Uruguay landenpagina: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1428
Tweedehands reismarkt: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=57
Succes met de verkoop!
Waarom leg je het zo slecht uit, Jack. Het niet vermelden van e-mailadressen is ter bescherming van de privacy van degenen die het mailadres er op zetten, om vervelende, grappige en niet serieuze mails te voorkomen, beter bekend als spammen te voorkomen. Maar Lidia, mensen kunnen je een privé bericht sturen en daarin kun je dan e-mailadressen uitwisselen. Zo simpel is het.