4 weken Zuid Afrika september / oktober of half jan. /febr.

Het is de bedoeling dat we een '" rondje Zuid Afrika" doen. We rijden in die periode meer dan 10.000 km We zien elk landschap in SA. Bezoek houdt oa in Krügerpark, SunCity,Panoramaroute Golden Gate,Ghoemaroute Route 62 en de oude Tuinroute (R102, de enige echte! ) Ik heb een tijdje in Zuid Afrika gwoond en gewerkt.
Ik ben 71 jaar en zoek een vrouw als reisgezelschap, geen relatie!!

Er nog een veel uitgebreider mail op deze side. ook onder de naam egoli.

hi
met christina
heb wel interesse in
eind november kan ik wel.
ik hoor er meer
email
christina_dafnopoulou@hotmail.com
groetjes

egoli Hallo Christina fijn dat U gereageerd hebt. Ik val maar gelijk van de deur in huis. Dwz, de maand dezember. Deze maand is het grote vakantie in Zuid Afrika.
het belangrijkste probleem is dan dat je veel overnachtingen moet boeken van tevoren. Ik wil niet aan tijd en plaats gebonden zijn, dat is een van fijne dingen van deze reis,“gaan en staan waar je wilt.” De boekingstijd wordt ook kort. En,hebt U al een idee wat U zou willen zien. Ik weet niet waar U woont: Als U in Groningen woont is het een beetje moeilijk om een stukje film van 30 min. van me zelf te laten kijken zodat U een idee krijgt. December is ook de maand waar ook de meeste doden op de weg vallen! Sorry, dat ik U wat negative dingen over het land moet laten weten. Maar ik zou U op plaatsen brengen waar U als U met een reis bureau nooit zou komen bv Sun City. Het is de vraag of U dit zou willen. De tijden die gekozen zijn Het voorjaar en de zomer In Zuid Afrika.
Nog enkele persoonlijke dingen: Hebt U een partner of iemand waar U verplichtingen aan hebt?
Nog een belangrijke vraag die mij gestelt is op wereldwijzer Wat deden jullie wanneer je over lange eenzame ,lange wegen rijdt?
Dergelijke vragen worden mij gesteld
Verder wil ik nog niets loslaten, …ik denk nog… ok, U hebt Uw e-mail adres gegeven Ik geef het mijne
soekmekaar@ziggo.nl …Soekmekaar is een klein plaatsje in Limpopo, het vroegere Noord Transvaal.

hoi hoi
ik ben vrijgezel
ik heb 2 grote kinderen die uit huis wonen.een in Griekenland en mijn dochter in Hertogenbosch.ik heb geen verplichtingen.zelf hou ik veel van reizen en ook auto rijden.ga vaak alleen met de auto 2890 km heen naar thessaloniki met de auto

en dan ook weer terug.ik hou ook nietom op een plaatste zijn en we kunnen terplekke boeken om te overnachten.gezien dat iik nooit in Afrika ben geweest laat ik alles aan je over.ik ga geen domme vragen stellen.ik zal blij zij om meteen reisgenot Afrika temogen ondekken.wanneer denk jij dat het de beste reis tijd zsl zijn?ik woon zelf richting Hertogenbosch.ik hoor het wel van je.
groetjes
christina

egoli
Zo, jij houdt van aanpakken! Daar ga ik eens voor zitten. Zo U bent waarschijnlijk Griekse, aan je naam en e-mail adres te zien. Alweer die “’ grote” afstand.
Wat zou je zelf willen zien. Kun je dan in januari? Anders moet je tot volgend jaar september wachten. Dan is het voorjaar SA., anders wordt het rond half januari 2016. Wat zou je behalve de mooie natuur nog meer willen zien? Wil je iets van history zien/ Weet je trouwens iets van SA. geschiedenis? Niet erg hoor want ik ben een prater, maar bepaalde dingen hebben met de reis te maken. Als het antwoord nee is, bezoek ik bv zonder belangstelling niet met je de Union Buildings in Pretoria, het Kerkplein en het Voortrekkermonument en , en later het Taalmonument in Paarl . Deze zijn belangrijk voor de route die we gaan volgen. Ik heb graag dat je mij vragen stelt over S.A. B.v de grootste waterval van S.A. Augrabies ligt helemaal in het westen,± 1500km van J’burg af!
Jij hebt het over "domme"stellen, soms is dit nodig om bepaalde reacties uit te lokken. Ik wil ook vragen hoe oud U bent. Ik ben , als je meegaat verantwoordelijk als er iets gebeurd, en omgekeerd! Andere dingen vragen van vrouwen van mijn leeftijd : Weet je zeker dat ze overal twee bedden op de kamer hebben! Voor mij een onzinnige vraag,maar voor die vrouwen een bloed serieuse!!! Begrijp je wat ik bedoel?
Ik heb graag dat u iets vraagt en de reis niet alleen aan mij overlaat. Probeer ook iets in te brengen.
Ik kan nog wel langer aan de gang blijven, maar ik heb een voorstel: Kom naar mij toe op een dag van jou keuze. Ik betaal voor jou een tank benzine.
Als jij accoord gaat, kunnen we gelijk dat stukje film kijken, en ook eens over de kosten praten, die voor jou niet hoog zullen zijn. Ik hoop dat we dan een stuk verder komen. Ik woon in Prinsenbeek, bij Breda.
Ik hoop gauw iets van te horen.
egoli