Mijn naam is Ingrid, ik ben 21 jaar oud, ik woon in de buurt van Den-Bosch en ben op dit moment werkzaam op een instelling voor verstandelijk gehandicapten.
Ik zou graag dit jaar (ben niet gebonden aan vakanties of speciale tijden) graag een rondreis door Zuid-Afrika willen maken van ongeveer 2 a 3 weken, dit ivm werk.
Is er iemand geintereseerd laat het maar horen! Dan overleggen we verder!
Hoi Sanne,
Wat leuk dat je al hebt geboekt! zoals ik al zei ben ik heel flexibel met de data! als je wilt moet je me even toevoegen op msn: [EMAIL=“ingrideijkemans@hotmail.com”]ingrideijkemans@hotmail.com, dan kunne we er verder over praten!
groetjes Ingrid
Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.
ben 23 jaar oud ben single ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen.
hey Jared, ( denk ik)
Dit is ook mijn eerste keer dat ik zo een reisgenoor zoek en dat ik zo een advertentie plaats, dus vind het ook allemaal wel spannend…
Maar als je wilt en intresse in de reis hebt, kun je mij toevoegen op msn dan kunne we verder praten over hoe en wat…
mij email adres staat hierboven.
Groetjes Ingrid
Haai!
Heb al een ander berichtje staan onder zuid-afrika forum…Maar goed, ik zit dus wel aan mn baan/vakantierooster vast. Wordt dus oktober met evt. kleine uitloop naar november.
Mail:
howyoudoin82…hotmail.com