Het is eindelijk zover, ticket geboekt, working holiday visum aangevraagd en baan opgezegd!
4 december naar Schiphol en dan begint het grote avontuur, een jaar down under.
Mijn plan is om de hele maand December in Sydney te verblijven om daar in ieder geval Kerst en NYE te vieren.
Zijn er nog medereizigers die ook in Sydney zijn in de periode? Lijkt me leuk alvast wat contacten op te bouwen om daar optimaal te kunnen genieten…
Ik ben een 25-jarige meid en wil ook rond die periode naar Sydney gaan. Ik zal daar een week, of langer verblijven en dan richting de oostkust verder reizen. Het lijkt me leuk om te meeten en waarschijnlijk heb je daar al meteen contacten gelegd, dus dat zal wel gezellig worden!
Ik zal je laten weten wanneer ik er ben, doen we ff een biertje/wijntje. Alvast goede reis, we’ll keep in touch!
Ik ben nou bijna zo ver om alles te gaan boeken/regelen/betalen.
Mijn bedoeling is om te starten met deze cursus begin jan 2013 http://www.xtreme-gap.nl/trip/verdien-je-geld-als-cowboy-op-een-ranch-in-de-outback--australie
Na deze cursus krijg je een baan aangeboden bij een ranch.
Als ik daar 3 maanden wat geld verdiend heb ga ik rond reizen in australia.
Ik wil in juni richting Koh Tao gaan om daar de opleiding duikinstructeur te volgen.
Ik ben 22 jarige jongen, wil je in contact komen check mijn profiel>>>
Beetje late reactie maar ben de laatste tijd erg druk geweest met voordereiden ed.
Leuk om te horen dat jullie ongeveer dezelfde plannen hebben! Wanneer komen jullie precies aan in Sydney?
Ik zal daar 6 december aankomen en beginnen met een introductie van 5 dagen.
Mijn bedoeling is om in ieder geval tot 2 januari in Sydney te blijven om daar ook Kerst en NYE t vieren.
Jullie ook van plan om NYE daar te vieren of andere plannen?
Veel succes met je reis! Redirecting... dit is mijn facebook pagina.
Zo komen we een stuk gemakkelijker in contact als ik ook in australia ben.
Ik ga de cursus toch niet volgen, ik begin gewoon bij een cattle station waar ik aan de slag kan.