Hey…
Ik en een vriendin van me, hebben allebei een vriendje die vanaf gister voor 2 maanden op Mallorca werken. We willen ze graag de laatste week (7 of 8 dagen) opzoeken en lekker een weekje feesten en daarna met ze mee terug vliegen. Aangezien zij met EasyJet vliegen (en dat ook het goedkoopst is) willen wij dat ook…
Nou heb ik net even zitten zoeken… En het goedkoopste wat ik kan vinden is het volgende, voor van 17 tot en met 24 augustus:
Totaalbedrag EasyJet: €276.96
Totaalbedrag hotel (Hotel Salpi via www.bookmequick.com): 381.50€
Het hotel is HalfBoard (dus halfpension)
Voor een weekje 332,50 p.p., is dat normaal of duur, of juist goedkoop?!
Alle hulp is welkom!!!
Groetjes, Maret.
hey
het valt wel mee.
hotel is duurder dan appartement en je hebt half pension
en mallorca is een dure bestemming vind ik tenminste.
groetjes ad
ik weet zeker dat als je nog even wacht, want het duurt dus nog wel even. dat je een lastminute boekt voor 100 euro minder
ja het is idd goedkoper, even kijken voor een geschikte lastminute
Hey, heel erg bedankt…
Ik zat al te denken, p.p. is het dus 140 euro voor de vlucht en dan nog 190 voor het verblijf, dat valt eigenlijk nog ebst mee… We boeken nu zeker nog niet, maar een beetje rond kijken kan geen kwaad!!
Ik dacht dat reizen duurder werden naarmate ze dichterbij kwamen?!?
nee helaas niet
op het laatste moment proberen ze zoveel mogelijk reizen te verkopen, want ze moeten het tenslotte kwijt.
Als het niet verkocht wordt krijg je ook geen geld binnen he
Ja dat is natuurlijk ook weer zo… Hmm… Ik moet nog maar eens goed opzoek… Zoals ik al zei vliegen we met EasyJet, dat staat vast en dat is 140 p.p.
Ik ondertussen al wel ietsje goedkopere B&B’s en Halfpensions gevonden, maar je kan toch beter een HalfPension nemen, dat is met avond eten erbij en in verhouding niet zo heel veel duurder.
Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb is via www.bookings.es en voor halfpension dan het hotel Monaco. We zouden in totaal uitkomen op
315,- p.p.
Toch weer een klein beetje eraf en we blijven zoeken, en wachten inderdaad!!
Groetjes, Maret.