3 weken Java

Hoi allemaal,

Ik ga samen met een vriend een wereldreis van 9 maanden maken, beginnend in november 2010. Ons plan is om rond 14 november op Java aan te komen en hier waarschijnlijk 3 weken te blijven (en daarna 1 week Bali). We hebben al veel informatie over andere delen van onze reis opgezocht (Australie, Nieuw Zeeland etc), maar Java blijft voor ons nog een grijs gebied. We moeten in die 3 weken dus wel van Jakarta naar Denpasar Bali reizen.

Ik weet dat we lang niet alles in deze 3 weken kunnen zien op Java, maar misschien hebben jullie een aantal ideetjes wat echt heel tof is om te zien of om te doen.

Tines

Bovenaan op deze pagina in het zoekscherm Java intikken, om je in te lezen,

Is dat nog niet voldoende dan is er nog een startpagina.

Menir Bule toch,

Raad de foto, leuk spelletje. Twijfelde in eerste instantie tussen Sumba en Flores, maar kijkend naar de oriëntatie van de grafstenen ga ik voor dat eerste. Het heuvelachtige karakter doet me denken aan iets in de omging van Wakububak, maar verder kom ik niet…

P.S. Voor een suggestie voor 3wkn Java verwijs ik naar mijn reisverslag op http://www.ikreis.net.

Hi Yen,

:smiley:

Hmmmm, Praijing heb ik helaas niet bezocht, hujan lebat toen ik daar (in Wakububak) was. Dan ga je niet 4 km lopen op zoek naar een dorp :slight_smile:

Ik zal ook wat foto’s uitzoeken, ook wat makkelijke, best leuk.