3 weken eilandhoppen

Hallo!
Ik ben nieuw hier, eigenlijk nieuw op een forum zowieso…
weet dus n iet al te best hoe het werkt:teeth:

ik ga gewoon beginnen met m’n verhaal en ik merk later wel hoe het eigenlijk moet:tongue:!

ik en een vriendin van mij willen volgend jaar zomer heel graag zo’n 3 weken eilandhoppen in griekenland.

maar, wij hebben werkelijk geen idee hoe het aan te pakken en welke eilanden we dan wel echt moeten bezoeken, welke organisatie, welke voorbereidingen enzovoorts.

hoe beter kunnen we dat te weten komen dan het mensen vragen met ervaringen?
dus bij deze plaats ik mijn berichtje en hoop ik op reacties uiteraard:paranoid:

ik wacht af!
groetjes:zon02:

Hey,

Leuk dat je gaat islandhoppen! Heb het zelf meerdere malen gedaan en dat jullie er drie weken voor uittrekken is echt super! Het hele idee achter islandhoppen is eigenlijk dat je op de plaats van bestemming, waar de boot je ook op dat moment ook brengt, een dolmatia (slaapplek) zoekt en kijkt waar je uitkomt. Boek van te voren wel een ticket naar athene. Het goedkoopste is vaak te vliegen met een overstap en geeft je ook betere aansluitings mogelijkheden met de boten.

En een tip! Neem de cycladen!

Mocht je meer info willen kan je altijd mailen.

Groeten,

Marc

Ik ben ook een keer gaan eilandhoppen, en idd de cycladen zijn een aanrader! Vooral Santorini is erg mooi! We hebben toen een ticket geboekt naar Athene, en de boot vanaf daar geregeld. Leuke accomodaties kun je ook los regelen, kijk bijvoorbeeld eens op www.wereldwoning.nl, kun je direct bij de eigenaar iets huren. Succes!

Hoi
Er is ook een hostel site waar je kunt kijken voor slaapplekken.

Joh en wil je eilandhoppen en niet naar de cycladen dan kan ik je ook Samos en Chios aanraden. Kun je zelfs nog een uitstapje maken naar Turkije. Vond ik ook een leuke hopbestemming…

Groet Karin

Ja, ik ben hier ook opgekomen omdat ik en een vriendin dat graag zouden willen gaan doen :wink: Ik hoop dat iemand mij ook kan helpen…

Maar ik vroeg me wel af, kost het veel geld…? Hoeveel geld zouden wij moeten uittrekken om dat drie á 2,5 weken te doen?

Alvast bedankt!!