3 weken backpacken Europa?

Hallo,

Ik ben 23 jaar en wil graag in de zomer 3 weekjes alleen gaan backpacken!
Vanwege de kosten wil ik dit in een Europees land doen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hou van cultuur, natuur, strand… eigenlijk alles! ben wel heel ondernemend! :slight_smile:
's avonds gezellig naar een pub vind ik ook leuk, maar dat moet wel veilig genoeg zijn in je eentje om 's avonds op straat te gaan?
Steden vind ik heel leuk, omdat daar vaak van alles te zien en te beleven is!
Het liefste zoek ik een warm land op. :zon02:

Iemand tips? Of iemand die ook zoiets wil gaan doen deze zomer?

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Ik benzelf al backpackend half Europa gegaan.

Wat veiligheid ligt het al veel aan je zelf, luister naar de locals.

Je wilt goed weer, dus lijkt me Zuid-Europa geschikt voor je. Spanje is een erg leuk land waar het 's avonds nog laat druk is op de straten.
Ik ben daar niet in de zomer geweest, dus ik weet niet of je van te voren iets met regelen wat slaapplaats betreft (zeker aan de kust).

Wat trein verbindingen is het daar ook heel goed te doen.

Als je nog iets meer wil weten stuur maar een PM.

gr

Geert

http://www.geertroeffen.nl

have fun…
ik reis al meer dan 20 jaar met een rugzak en over slaapplaatsen hoef je totaal geen zorgen te maken, als je toch zoveel van natuur houdt, je vindt altijd een plaatsje om tent op te slaan of om je te wassen, riviertje, meertje enz…

enige nadeel met die zuid-europese mentaliteit, als iemand jou een plaatsje aanbiedt, willen ze meestal iets terug, daarom beter bij boeren aankloppen in échte noodgevallen of oudere mensen aanspreken

ik had al die jaren een duitse herder mee, die was écht trouw, jammer genoeg gestorven

groetjes laat maar iet horen

mvg krist
kristentertainment@hotmail.com
facebook. krist-san govaert