Hoi ik ben Mijke en ik zoek een leuk reisgenootje voor januari 2010. Ik ben 17 jaar, dan 18. Ik wil graag een maand of drie naar Australië. Ik ben een onervaren reizer en zou dit graag met iemand samen willen doen. Voor alle ideeën sta ik open, maar ik zou in ieder geval graag willen leren surfen! Ik hou van buiten zijn, leuke feestjes en lekker eten. Interesse?
Hee Mijke!
Wij (ik en een goede vriendin van mij) zijn dan ook in Aussie! Sydney waarschijnlijk. Ik ben dan net 20 geworden en die vriendin van mij is al 20. Wij willen gwn lekker plezier maken, leuke dingen doen, beetje werken en vooral heel erg het land verkennen. (We blijven niet op 1 plek)
En je weet wat ze zeggen: The more the merrier! Dus mocht je (een gedeelte) mee willen reizen, geen probleem =)
Groetjes =)
Mila
hee! ik ben een jongen van 21 en Ik kom in december die kant op!
wanneer gaan jullie heen dan en via welke organisatie? of hebben jullie zelf tickets etc geregeld? zin zin zin!:wereld:
Hee =D
We komen iig begin á halverwege januari aan in Sydney, Australië en hebben eigenlijk nog geen idee welke kant we op willen gaan, maar het hoogstwaarschijnlijk toch wel de oostkust worden.
We hebben gewoon zelf de tickets online geboekt, en de visa geregeld en dan gewoon gaan met die banaan!! We kunnen ook wel 500eu neerleggen voor iets wat we zelf ook wel regelen kunnen, maar liever niet natuurlijk.
Seriously, ik heb der ook vette zin in!
vandaag precies over een maand gaan we weg!!
hellow!
ik ben ook van plan rond die tijd naar australie te gaan, woon nu voor 6 maanden in bali. heb alleen nog geen idee hoe, wat, vanaf waar of met wie, dus als jullie goede ideeen hebben hou ik me aanbevolen!!
ben trouwens 21.
groetjes!