27maart te Breda

me2…:slight_smile: Arena

ahah een miranda uit Assen…
ik heb er 10 jaar gewoond…:stuck_out_tongue:

ow waar heb je gewoont in assen?
ik woon in het centrum

ik ga ook…
maar hier staat dat jullie al aangenomen zijn?
Tegen mij zeiden ze dat hij nog 10 laat afvallen…
[EMAIL=“kusnanda@gmail.com”]
nog mensen vanuit omgeving utrecht of rotterdam??? dan kunnen w samen reizen na breda :wink:

Haai, nee nanda,ik ben ook nog niet aangenomen…
Damn van wie weet je dat er nog tien afvallen? Ik hoop echt dat ik mee kan want ik kom van Brussel (belgie). Straks word ik gewoon terug nr huis gestuurd zonder …aaargh…
Dan zoek ik wel verder…

Ik woonde in Noorderpark…

ik heb je vast wellsi gezien kan niet anders haha…

In Assen ken je zo iedereen… van gezicht dan:)

jongens van de Arena , waarom moeten jullie ook heen ? jullie zijn toch al aangenomen ?

jep assen is net een dorp

jah wij zijn aangenomen, alleen we moeten nog de baas gedag zeggen de 27ste…:slight_smile:

van jessie… er komen er 30 en maar 20 neemt ie mee ofzo… Dat werd mij verteld, vandaar… wat er nu is, is een ‘voorselectie’

Ik ga ook 27 maart naar breda. voeg me toe als je wilt: renee_brouwer87@hotmail.com!

Sander (maat van mij), komt morgen ook mee naar Breda.

Deze gaat werken in Bumpers in Lloret… Ik heb iig niets gehoord over een voorselectie / Uiteindelijke keuze van de “big boss”…
Hij zoekt enkel nog een appartement / “home” voor die 2 maanden. Maar dat moet allemaal wel te regelen gaan zijn…

We zien het allemaal wel… toch? Ik heb iig zin in morgenavond :smiley:

gratis appartement werd geregeld is mij verteld??
haha ben ik godver naar heel iets anders geweest ofzo

Er zit dus verschil tussen blanes & lloret…

ja das ook zo maar bumpers ben k ook voor en das gratis appartement :slight_smile:

ja lekker , net email gestuurd , krijg ik zo’n “Delivery Status Notification” terug

email werkt niet (goed)

Haai people !

Jaja twas leuk in Breda…Heb ik nog even Nederlandse perrons kunnen bekijken. :slight_smile: En hopelijk geraken we allemaal lekker in Lloret…Oelalala ik heb er zin in !! tot de volgende…xx