(25)freestyle klimmen en off road rijden in Turkije

Geschreven in 2014

http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=65757&stc=1

Ik had in mijn vorige column beloofd iets te schrijven over klimmen met mijn zoon (freestyle) en andere dingen die we samen zouden doen. Helaas heeft mijn omgeving mij weten te overtuigen dat het niet handig was. Dat ik waarschijnlijk een blok aan zijn been zou zijn en ik heb dat mokkend toe gegeven. Eerder heb ik al geschreven dat ik niet mijn beste jaar heb wat gezondheid betreft en één van de dingen daarin was dat ik in een redelijk kort tijdsbestek 3 x een arm uit de kom heb gehad. Eén keer links en twee keer rechts. Daardoor zijn er bewegingsrichtingen van mijn armen die ik beter kan vermijden.

Dus met je volle gewicht aan gestrekte armen hangen. Hmmm, het heeft even geduurd maar men heeft mij overtuigd. Gevolg daarvan was dat Vincent wat is gaan zoeken en al snel terecht kon op een camping in de buurt van Antalya. We hebben een jeep voor hem gehuurd en hij is met 40 KG klim materiaal 2 dagen naar Antalya vertrokken. Sh… het was wel een forse confrontatie met de beperkingen van een ouder wordend lichaam. Voor de liefhebbers, hier wat fotomateriaal en anekdotes over klimmen in de buurt van Antalya:
Hier kun je verder lezen