Hey mensen!
Ik heb het idee om rond 23 mei a.s. 2 weekjes op vakantie te gaan. Even ertussen uit en weg van de werkdrukte!
Waar ik heen wil is nog niet concreet, maar het liefst low-budget omdat ik na de zomervakantie ook nog weg wil :).
Prijstechnisch zit ik aan Thailand te denken. Er zijn vaak leuke aanbiedingen dat je voor €400 - €450 een retourtje hebt. Omdat ik al eens in Thailand ben geweest zou ik graag de linker kant bereizen. Start in Bangkok zelf en dan de eilanden aan de linkerkant zoals Koh Tao, Koh Pha Ngan, Koh Samui. Er zijn natuurlijk ook andere eilanden die ontdekt kunnen worden! Verblijf voorkeur in hotels, maar een hostel is ook geen probleem. Een keer luxe mag ook!
Ik ben zelf een persoon die houdt van chillen, maar nieuwe dingen ontdekken is ook zeker mijn ding! Ik hou van gezelligheid, hapje en drankje (bijv full-moon party?). Dag in de zon liggen kan prima, maar een dag touren op een scooter is ook top! Kortom, van alles wat!
Ik ben zelf 26 jaar oud. Voorkeur reisgenoten tussen de 23-35 jaar oud. M/V, no problemo.
Maar stel dat er een leuke aanbieding Amerika (bijv Miami) voorbij komt dan sta ik daar ook zeker voor open! Andere suggesties zijn natuurlijk ook altijd welkom!
Iemand zin om mee te gaan? :dag: