Het is weer de tijd van het jaar om eens uit te kijken en te gaan dromen over een nieuwe reis.
WAT
Ik hou van iets of wat avontuurlijk en zoek iemand om samen mee te reizen. Ik heb op dit moment nog niet meteen een bestemming op het oog, dus dat kan in overleg.
WANNEER
Het idee is ergens rond mei 2014 voor 2 a 3 weken.
Ik ben de vorige keer ook via een forum met iemand in contact gekomen, en dat is goed bevallen. Dus deze keer doen we het nog een keer via een reisforum.
Dus voel je je geroepen en heb je een leuk voorstel dan hoor ik het graag.
Ik ben van plan om begin mei voor zo’n 19-20 dagen naar brazilie te gaan, vliegen op Rio de Janeiro.
Daar een auto te huren, en een paar dagen door te reizen naar watervallen Foz de Iguacu en dan door naar Pantanal.
Hierna retour kust waarschijnlijk en nog wat langs kust afrijden om weer in Rio uit te komen, verblijf in hotel/motel
Ik ga in April 2014 naar Peru, drie weken eerst Spaans leren en dan backpacken in Peru, Ecuador en Colombia. Mocht je contactgegevens willen wisselen, hoor ik het wel!
Ik ga van 4 mei tot 4 juni naar Centraal-Amerika! Start- en eindbestemming is Nicaragua, maar ik heb het plan om ook Costa-Rica en Panama te bezoeken;
mocht dat je wat lijken, ik ben ook alleen op dit moment, dus wat reisgezelschap zou ik zeker op prijs stellen!