Mijn naam is José Santbulte en ben,samen met mijn man, een enthousiast wereldreiziger.
We hebben dan ook al heel veel mooie plekjes op onze aardbol mogen bezoeken.
Bovenaan onze lijst staat nu Australië en deze reis gaat in oktober van 2014 plaatsvinden.
We twijfelen nog even betreffende het vervoer, de auto of camper.
Ik heb een vraag: Is het mogelijk vanuit Adelaide, Kangeroo Island te bezoeken, de outback en vervolgens Darwin te doen in ongeveer 3 weken dan:
Vanuit Darwin een binnenlandse vlucht naar Cairns en vervolgens weer met de auto tot Brisbane te rijden (2 weken) ?
Of is dit te veel van het goede ?
Wij zijn géén stadsmensen en willen zo vlug mogelijk naar “buiten”
Hoi José,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze,Australië is een prachtig land om door te reizen.
U kunt het Kangaroo eiland bereiken vanuit Adelaide per ferry of per vliegtuig. Het eiland heeft alle ingrediënten voor een unieke kennismaking met het typische Australische wildleven.
Activiteiten en excursies die je kan doen op het Kangaroo eiland : o.a.Bezoek Seal Bay, de thuisbasis van een kolonie zeeleeuwen. U ziet de beesten hier heerlijk zonnen in de duinen of spelen op het strand.
In Flinders Chase National Park kan je zeeleeuwen spotten, maar ook koala’s in de bomen rondom zien.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum
Succ6 met je voorbereidingen,José !
groet,georgessiam.